Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: این شرکت توانست در بیست و سومین جشنواره شهید رجائی رتبه نخست شاخص مدیریت سبز را بین ۳۲ شرکت آب منطقه‌ای در کشور و همچنین رتبه نخست در بین ۵۷ دستگاه اجرایی در استان خراسان رضوی را کسب کند.

محمد علائی در خصوص کسب رتبه نخست شاخص مدیریت سبز اظهار کرد: رسیدن به جایگاه پراهمیت و پرافتخاری چون رتبه نخست در بین دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین رتبه اول بین شرکت‌های آب منطقه‌ای کشور در شاخص مدیریت سبز جشنواره شهید رجایی، حاصل تلاش یک تیم ساختاریافته، هدفمند، همدل و پرتلاش بوده که با توانی خردمندانه، اندیشه‌ای پاک و دانشی سرشار از ابتکار و نوآوری همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، محمد زنگویی، رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و متولی اجرای شاخص مدیریت سبز در شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی عنوان کرد: براساس دستورالعمل و نظام اجرایی مدیریت سبز، دستگاه‌های اجرایی بر مبنای شاخص‌های مصرف انرژی، مصرف آب، مدیریت پسماند، مصرف سوخت وسایل نقلیه، ساختمان، تجهیزات، آموزش و فرهنگ‌سازی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی افزود: از مهم‌ترین اقدامات شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در زمینه شاخص مصرف انرژی، نصب نیروگاه خورشیدی در مشهد و شهرستان‌ها، حذف تجهیزات و لامپ‌های پرمصرف، بازآرایی محیط کار در جهت کاهش پرت انرژی و نور، در شاخص مصرف آب، استفاده از تجهیزات و شیرآلات کاهنده مصرف، بازچرخانی آب، حذف چمن و گیاهان پرآب‌طلب و اجرای طرح خشک منظرسازی، در شاخص مدیریت پسماند بوده است.

زنگویی ادامه داد: همچنین کاهش پسماند به ویژه پسماندهای مخرب محیط زیست مانند پلاستیک و بازیافت آن، الکترونیکی کردن فرآیندها و کاهش مصرف کاغذ و بازیافت آن، جایگزینی پلاستیک با ظروف چند بار مصرف یا قابل تجزیه زیستی و حذف توزیع بطری و بسته‌های پذیرایی یک‌بار مصرف در جلسات و همایش‌ها را می‌توان نام برد.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی بیان کرد: در شاخص مصرف سوخت، ترویج حمل و نقل عمومی، ترویج دوچرخه‌سواری و معاینه فنی خودروها، در شاخص ساختمان و تجهیزات، اخذ گواهینامه معاینه فنی موتورخانه ساختمان، اخذ گواهینامه مدیریت مصرف انرژی، ممیزی فنی انرژی و اخذ برچسب انرژی و در شاخص آموزش و فرهنگ‌سازی برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک با سازمان حفاظت محیط زیست صورت گرفت.

متولی اجرای شاخص مدیریت سبز در شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین تشکیل کارگروه مدیریت سبز و تیم ارزیابی، تهیه سند اجرایی مدیریت سبز، اقدامات فرهنگی جهت ترویج فرهنگ مدیریت سبز و حفاظت از محیط زیست در قالب گروه‌های کوهنوردی و گل‌گشت‌های خانوادگی و اطلاع‌رسانی از طریق بروشورها و پوسترهای آموزشی از مهم‌ترین اقداماتی بود که سبب شد شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی مفتخر به کسب رتبه نخست شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، وی خاطرنشان کرد: کسب این جایگاه حاصل همت والا، عزم راسخ و حمایت مدیریت محترم عامل به عنوان شخصیتی دلسوز محیط زیست، آگاه و مسلط به مسایل زیست‌محیطی بوده و از همه همکارانی که به عنوان عضو تیم مدیریت سبز شرکت خالصانه و بی‌‎منت، شرکت را برای رسیدن به جایگاه شایسته و درخور یاری کردند، به ویژه اداره خدمات تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی مدیریت سبز شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی شاخص مدیریت سبز محیط زیست رتبه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده و نرخ بیکاری استان قزوین به ۴.۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عین‌الله کشاورز ترک امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان از کارگران و جامعه کار و تولید اظهار کرد: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده و نرخ بیکاری استان قزوین به ۴.۷ درصد کاهش پیدا کرده که با شاخص‌های کار و تولید بر اساس میزان جمعیت هماهنگ است.

وی افزود: کارگران در حوزه کار و تولید رکن اصلی هستند و رسالت داریم با همه توان از این فعالان عرصه اقتصاد و تولید تجلیل کنیم، در ضمن باید فضای مناسب‌تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کنیم تا فعالان این عرصه با آرامش و فراغ خاطر بیشتری چرخ‌های تولید را به حرکت درآورند.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت کار در استان قزوین احداث مسکن کارگری را از اولویت‌های نهاد متبوعش دانست و گفت: درصددیم با اجرای مسکن کارگری در مسیر حل این مشکل گام برداریم که خوشبختانه قزوین رتبه خوبی در این عرصه کسب کرده است.

کشاورز ترک از کسب رتبه برتر اشتغال و امنیت اشتغال در فضای کسب‌وکار توسط استان قزوین خبر داد و افزود: همچنین استان قزوین در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ رتبه اول کشور را به‌دست آورده است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بسترهای مبتنی برای فعالیت تعاونی‌ها ادامه داد: کارگران رکن اصلی تولید و اشتغال به شمار می‌آیند و باید به فرهنگ و ارزش کار در حوزه‌های رسانه‌ای و دانشگاهی پرداخته شود.

به گزارش ایمنا، در این جشنواره از میان ۵۰۰ طرح ارائه شده تعداد ۵ نفر از کارگران نمونه در سطح ملی، تعداد ۸ نفر کارگر نمونه استانی، ۵۹ نفر کارگر ورزشکار مدال‌آور طلا، نقره و برنز کشوری، ۵ نفر بانوی کارگر سرپرست خانوار و دارای بیش از ۳ فرزند، ۵ فعال قرآنی و فرهنگی دارای رتبه‌های اول کشوری، ۵ خانواده شهید جامعه کارگری، یک نفر نخبه هنرآموز در سطح استان قزوین راه یافته به المپیاد جهانی تجلیل شد. همچنین به ۵۰. نفر از کارگران خط تولید با هماهنگی آستان قدس رضوی درطرح «خداقوت کارگر» هدیه متبرک آستان قدس تقدیم شد.

کد خبر 748896

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان