Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز سه شنبه در نشست ستاد قرارگاه مقابله با کرونا در استان قزوین، افزود: طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در استان کماکان ادامه دارد و ما منتظر ارزیابی وزارت بهداشت و درمان در سطح کشور و دانشگاه علوم پزشکی در استان قزوین هستیم تا در خصوص اتمام یا تداوم طرح تصمیم گیری کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از نشانه‌های خوب اجرای این طرح، کاهش تعداد بستری‌ها و نزول تعداد آنها به کانال ۴۰۰ بیمار است و امیدواریم تعداد بیماران استان به همین شکل نزولی باشد تا بتوانیم تعداد بستری‌ها را به صفر برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی گفت: تاکید می‌کنیم که این طرح همچنان ادامه دارد و همه دستگاه‌ها و کمیته‌ها باید کار خود را با قوت و قدرت ادامه دهند تا منتظر ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از کمیته‌هایی که مسوولیت سنگینی در مقابله با کرونا دارد، کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی است، افزود: کمیته فرهنگی با مسوولیت اداره ارشاد و کمیته اطلاع رسانی با مسوولیت صدا و سیما باید جو روانی جامعه را مدیریت کنند و از ایجاد فضای شبهه افکنی و چند صدایی در جامعه جلوگیری به عمل آورند.

معاون استاندار با اشاره به درخواست یک کانال مجازی برای به نقد گذاشتن عملکرد قرارگاه مقابله با کرونا در استان، افزود: حتما اشکالاتی در اقدامات قرارگاه وجود دارد ولی ۹۵ درصد عملکرد آن مثبت بوده است و از اصحاب رسانه و صاحبان کانال‌ها درخواست داریم که مثل گذشته همکاری کنند و این نوع کارها را برای بعد بگذارند.

حبیبی ادامه داد: از کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی قرارگاه استان درخواست داریم که به این موضوع ورود کنند و اخبار دقیق و صحیح را به اطلاع مردم برسانند تا مردم در جریان امر مقابله با کرونا قرار گیرند چون همه این اطلاعات برای سلامتی مردم لازم است.

وی با اشاره به توزیع روغن و گوشت مرغ در فروشگاه‌های استان و ایجاد صف‌های طولانی، گفت: تشکیل خود صف در این فروشگاه‌ها به نوعی سم و به استقبال کرونا رفتن و توزیع کرونا است و خواهش می‌کنیم سازمان صمت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی کنترل و نظارت کنند تا شاهد ایجاد صف در جلوی فروشگاه ها نباشیم.

معاون استاندار گفت: دستگاه‌های متولی، تعداد فروشگاه‌های عرضه اقلام اساسی را بیشتر کنند تا شاهد تشکیل صفوف طولانی نباشیم چون وجود این صف‌ها دراین شرایط اصلا به صلاح نیست.

وی در خصوص نقاهتگاه‌های بیماران کرونایی گفت: با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی باید نقاهتگاه‌ها را در حالت آماده باش داشته باشیم هرچند ممکن است خیلی ضرورت استفاده از آنها فراهم نباشد ولی باید آمادگی داشته باشیم چون بحث زمستان، سردی هوا و بیماری آنفلوآنزا را در پیش داریم.

حبیبی گفت: راه اندازی نقاهتگاه در شهرستان‌های تاکستان و قزوین در اولویت قرار دارد و می‌توان از خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی و سایر دانشگاه‌ها در این زمینه استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ تا ۴۰۰ کپسول اکسیژن باید در اختیار دانشگاه قرار گیرد، گفت: تاکنون ۱۱۵ کپسول تامین شده است و قرار شده هر هفته ۵۰ کپسول دیگر تامین شود.

حبیبی در خصوص تامین کیت تست سریع کرونا برای شهرها و روستاها، گفت: قرار شد شهرداران و دهیاران در این زمینه همراهی داشته باشند و به تناسب هر شهر و روستا برای تهیه کیت‌ها و تامین منابع مالی آن اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه شب یلد را در پیش داریم، افزود:  امسال دورهمی و تجمعی در این شب نداریم و از مردم درخواست داریم همانطور که در شب عید، ۱۳ بدر و تعطیلات همکاری کردند حتما در شب یلدا نیز از تجمعات و نشست‌های خانگی جدا پرهیز کنند تا بتوانیم زنجیره انتقال را بشکنیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین محدودیت های کرونا ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین محدودیت های کرونا اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی مقابله با کرونا فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول

 عبدالرسول پورعباس، امروز در حاشیه مراسم نکوداشت استاد نمونه کشوری در جمع  خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ ماه یکی از ایمن ترین آزمون های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد واقعا مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می کنند نخوردند. 

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند  دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند. 

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود‌‌ ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب چه بوده، گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات های تجدید نظر  ارجاع می‌شوند و  معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم. 

وی گفت: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای شهرستان‌ها دوباره برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • لِه شدن جواد عزتی و الناز حبیبی در فشار مردم!
  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول