Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تحقیقات پلیس آرژانتین درباره مرگ مارادونا مشخص شده که دیگو یک هفته پیش از مرگش بر اثر سکته قلبی به زمین افتاده و به سر او ضربه وارد شده بود ولی او به بیمارستان منتقل نشده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در تحقیقات پلیس آرژانتین درباره مرگ دیگو مارادونا فاش شده که یک هفته قبل از مرگ ناگهانی او بر اثر سکته قلبی، دیگو به زمین افتاده و سرش به جسمی سخت اصابت کرده بوده اما او برای بررسی بیشتر به بیمارستان منتقل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه ایتالیایی لارپوبلیکا با انتشار این گزارش اعلام کرد مارادونا که چندی پیش برای حذف لخته خونی که در مغزش ایجاد شده بود جراحی شده بود یک هفته قبل از مرگش در خانه خود به زمین افتاده و به سرش ضربه ای وارد شده بود اما دیگو برای گرفتن اسکن و بررسی های پزشکی بیشتر به بیمارستان انتقال نیافته بود.

بر اساس گزارش این روزنامه ایتالیایی وکیل پرستاری که برای مارادونا کار می کرده که پلیس آرژانتین چنین گفته است:

” مارادونا هفت روز قبل از مرگش به زمین افتاده بود. در جریان این حادثه به سر او ضربه وارد شده بود ولی کسی دیگو را برای گرفتن ام آر آ یا سی تی اسکن به بیمارستان منتقل نکرده بود”.

این ادعای شوکه کننده در حالی مطرح می‌شود که پلیس آرژانتین اخیراً تحقیقات از لئوپولد لوکه پزشک شخصی مارادونا را آغاز کرده است. او به اتهام سهل انگاری در رسیدگی پزشکی به اسطوره آرژانتینی بازجویی شده است.

 

در گزارش لارپوبلیکا همچنین این ادعاهای رسانه‌ای که مارادونا در زمان مرگ در خانه اش بر اثر سکته قلبی در خانه تنها بوده تایید شده است.

 

بر اساس گزارش اولیه تشریح که از سوی پزشکی قانونی آرژانتین منتشر شده علت مرگ او نارسایی شدید ریوی و ناتوانی مزمن قلبی اعلام شده است. مارادونا بر اساس این گزارش روز چهارشنبه در خانه اش و در حالی که خواب بوده درگذشته است.

 

بر اساس گزارش لارپوبلیکا وکیل پرستار مارادونا به پلیس آرژانتین گفته این پرستار روز جمعه هفته قبل از مرگ مارادونا با او صحبت کرده اما یک روز بعد یعنی روز شنبه اخراج شده است. با وجود اخراج این پرستار، به دلیل درخواست اطرافیان مارادونا او در منزل دیگو می ماند تا داروهای او را به موقع در اختیارش بگذارد ولی پرستار مورد اشاره دیگر فشار خون دیگو را کنترل نمی کرده و به او سر نمی زده و کل فعالیت هایش به در اختیار گذاشتن داروها محدود شده بود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرژانتین مارادونا مرگ مارادونا آرژانتین مارادونا مرگ مارادونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی زمین افتاده پلیس آرژانتین قبل از مرگ بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس

«رضا اسدی» به بازی انتقامی خودش با پرسپولیس هم نمی‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رضا اسدی هافبک و مهاجم تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

 بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

دیگر خبرها

  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • تصاویر هوایی از تظاهرات بزرگ ضد دولتی در آرژانتین
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم