Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری  در جریان گرم کردن خود پیش از بازی دوستانه با ویستا توربین درباره برتری سه بر صفر پرسپولیس مقابل شهرخودرو مشهد در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود.

وی درباره اینکه آیا  پرسپولیس  می‌تواند در فینال لیگ قهرمانان نتیجه خوبی کسب کند، گفت: صد در صد. خدا را شکر تیم ما به آن هماهنگی رسیده و واقعا تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم این دیدار را هم ببریم و سربلند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا فقط بحث پرسپولیس مطرح نیست و یک بازی ملی محسوب می‌شود.

بازیکن پرسپولیس درباره نگرانی هواداران این تیم از غیبت وی در فینال توضیح داد: خودم خیلی ناراحت هستم، اما اگر تیم قهرمان شود، تمام خستگی و حالی که اکنون به دلیل از دست دادن فینال دارم، از بین می‌رود.

امیری ادامه داد: برای پرسپولیس انرژی مثبت می‌فرستم و برای تیم دعای خیر می‌کنم. هرکسی در آن بازی لباس پرسپولیس را بپوشد، تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد. اگر شرایط تیم‌های حریف را بسنجید، متوجه می‌شوید با هزینه‌های زیاد تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام می‌دهند.

وی افزود: می‌دانید تیم ما با چه شرایط سختی در آن برهه زمانی به قطر رفت و با تلاش بازیکنان، کادرفنی و دعای خیری که پشت سر تیم بود و به پرسپولیس کمک کرد، توانست به این جایگاه برسد. چند سالی است که نمایندگان کشورمان نتوانسته اند به موفقیتی برسند. البته پرسپولیس یک بار به فینال رسید، اما متاسفانه با بدشانسی نتوانست قهرمان شود.

هافبک تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس بتواند قهرمان لیگ قهرمانان شود، فوتبال ایران پیشرفت خود را به آسیا نشان می‌دهد. امیدوارم این اتفاق بیفتد، زیرا قهرمانی فقط مخصوص پرسپولیس نیست و یک موفقیت ملی محسوب می‌شود. انشاءالله تیم ما در آن مسابقه سربلند باشد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وحید امیری پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان بازیکن پرسپولیس پرسپولیس وحید امیری لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد

خیال ستاره PSG از کامبک مقابل دورتموند راحت است. 

کیلیان ام باپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به جبران باخت ۱-۰ در بازی رفت مقابل بروسیا دورتموند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوش بینی کرده است.

طرفداری | به گزارش لو پاریزین، شاگردان لوئیز انریکه در دیدار رفت عملکردی ضعیف ارائه دادند، در خلق موقعیت با مشکل مواجه بودند و به نظر می رسید در مقابل جو سنگین ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند و دیوار زرد مشهور آن، خود را باختند. ام باپه آن شب، تجسمی از مشکلات تیمش بود؛ او در طول بازی کم رنگ ظاهر شد و به خوبی توسط مدافعان پرانگیزه حریف مهار گردید، اما این بازیکن فرانسوی با قاطعیت و اعتماد به نفس در مورد صعود تیمش صحبت می‌کند:

نفرات تیم خیلی خونسرد هستند. ما با اعتماد به نفس هستیم و اطمینان داریم که می‌توانیم باخت را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم اوضاع به خوبی پیش خواهد رفت و ما از همین حالا برای آن نبرد آماده می‌شویم. یک جنبه ما انسان است و جنبه دیگر، بازیکن؛ انسان باید خودش را آماده کند و این به بازیکن کمک می‌کند تا برای شرکت در چنین رویدادی آماده شود. من با روحیه‌ای خوب سراغ این بازی خواهم رفت و آماده دفاع از پیراهن تیمم و رساندن آن به فینال هستم.

در حالی که انتقال ام باپه به رئال مادرید در پایان فصل، رازی آشکار در دنیای فوتبال به شمار می رود، این فصل آخرین فرصت او برای کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا همراه با باشگاه شهر خود به حساب می‌آید.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم