Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا اصغری اظهار کرد: قسمت‌های مختلف سازمان مدیریت پسماند اعم از تنظیف شهری، جمع آوری زباله‌ها، سایت توزین و انتقال پسماندها، مرکز دفن مهندسی و بهداشتی و کارخانه کمپوست به هیچ وجه تعطیل نشده و بدون لحظه‌ای درنگ به فعالیت‌های خود ادامه داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص جمع آوری پسماندهای بیماران کرونایی نیز متذکر شد: طبق روال گذشته، خانواده‌هایی که بیمار کرونایی دارند با ۱۳۷ تماس می‌گیرند و خودوی ویژه‌ حمل و انتقال پسماندهای کرونایی، در سریع‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و اقدام به جمع آوری این پسماندها می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت پاکبانان خدوم و زحمتکش در مبارزه با کرونا، گفت: پاکبانان در کنار کادر درمان در عرصه مبارزه با کرونا ویروس هستند، اما هیچ نامی از ایشان برده نمی‌شود؛ این مردان بزرگ، بدون اندکی ادعا همچنان به نظافت شهر مشغول بوده و حتی در این شرایط ویژه نیز جایگاه تبریز به عنوان تمیزترین شهر کشور را حفظ کرده‌اند.

اصغری در خصوص بحث امنیت جانی پاکبانان نیز گفت: پاکبانان با نظارت‌های مستمر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مسائل ایمنی را رعایت می‌کنند، اما شهروندان نیز باید با رعایت سرعت مجاز در رانندگی و جلوگیری از ریخته شدن زباله‌ها در خیابان‌ها در حفظ امنیت جان پاکبانان سهیم باشند و به وظیفه شهروندی خود عمل کنند.

وی در خاتمه با بیان اینکه از تمامی شهروندان خواستاریم تا با حفظ نظافت شهری و رعایت مسائلی همچون نگذاشتن زباله‌های خود بر روی صندوق عقب خودرو کمک حال پاکبانان باشند، افزود: دست تمامی پاکبانان را می‌بوسیم که بدون هیچ ادعایی شبانه روز برای تمیزی و بهداشت شهر فعالیت می‌کنند.

48

کد خبر 1461708

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه