Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-28@19:09:07 GMT

کم فروشی در جایگاه های سوخت؟ مگر می شود!

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۲۸۵۰

کم فروشی در جایگاه های سوخت؟ مگر می شود!

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت:به تازگی برخی افراد مدعی شده اند که ۳۵ لیتر بنزین زده اند، اما هزینه ۴۰ لیتر را پرداخت کرده اند که این موضوع را بررسی کردیم، صحت ندارد.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کم فروشی در برخی از جایگاه های عرضه سوخت گفت: تمامی جایگاه های سوخت در سراسر کشور طبق روال عادی و گذشته ماهی یکبار و توسط اکیپ های فنی مورد بازرسی قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:روند کار را بررسی و چک کردم تمامی نازل های سوخت توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی و سازمان استاندارد به طور دقیق بررسی می شود و این امکان اصلا وجود ندارد که کم فروشی صورت بگیرد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران افزود:اصلا این موضوع که کسی هزینه ۴٠ لیتر بنزین را بپردازد ولی ٣۵ لیتر دریافت کند صحت ندارد و آن را به شدت تکذیب می کنم‌.

کاهی گفت:به طور کلی از نظر فنی امکان اینکه هوا موقع سوختگیری وارد باک خودرو شود وجود ندارد چرا که تمامی نازل های سوخت کشور دارای الکترو پمپ هایی هستند که داخل مخزن قرار دارند و امکان وارد شدن  هوا به داخل باک خودرو صفر است.

برچسب هاشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران (NIOPDC) فاطمه کاهی کم فروشی بنزین

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران NIOPDC کم فروشی بنزین آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران کم فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود