Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون هندبال گفت: سعی کردیم در این ایام کرونایی موضوع ورزش همگانی را بیشتر پررنگ کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال درخصوص اقدامات صورت گرفته در این فدراسیون اظهار داشت: در سال ۹۹ به خاطر شرایط کرونایی که در دنیا حاکم شد و ورزش نیز متاثر از این قضیه بود شرایط ویژه ای را برای فدراسیون‌ها از جمله به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در چند ماه گذشته سعی کردیم به بحث آموزش از طریق وبینارها و فضای مجازی بیشتر توجه کنیم. همچنین یکی دیگر از کارهایی که در فدراسیون انجام شد بحث توجه به ورزش همگانی از طریق تولید محتوا بود. ما سعی کردیم در این ایام کرونایی موضوع ورزش همگانی را بیشتر پررنگ کنیم.

رییس فدراسیون هندبال درباره فعالیت های انجام شده این فدراسیون گفت: در مردادماه تلاش کردیم که مجوز برگزاری اردوها و لیگ را بگیریم و بعد از جلساتی که با فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا داشتیم توانستیم مجوز ازسرگیری فعالیت‌ها را بگیریم. تیم ملی جوانان ما از اواخر شهریورماه اردوی خود را آغاز کرد. سومین مرحله اردوی تیم بزرگسالان هفته پیش در اصفهان برگزار شد. تیم ملی ساحلی نیز در دشستان اردوی خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به لیگ برتر هدنبال خاطرنشان کرد: در شرایط سخت کرونایی سعی کردیم با رعایت کامل پروتکل‌های تعریف شده به خصوص بحث تست پی‌سی‌آر تمرینات را ازسر بگیریم. لیگ آقایان قرعه‌کشی شد و از ۱۹ آذرماه دور سوم مسابقات را برگزار می‌کنیم. در بخش بانوان نیز دور رفت مسابقات برگزار شد و از نهم آذرماه دور برگشت از سر گرفته شد.

پاکدل با تاکید بر میزبانی هندبال جوانان آسیاادامه داد: کشور ایران در اسفندماه میزبان مسابقات جوانان آسیا هستیم که در شهر شیراز برگزار می‌شود. بعد از 7 سال کنفدراسیون آسیا این میزبانی را به ایران داد و تلاش می کنیم که میزبان خوبی برای این رقابتها باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سعی کردیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد