Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده طی روزهای گذشته علاوه بر داخل کشور، واکنش‌های بسیاری را در سطح بین المللی به دنبال داشته است.

عمق زشتی و پلیدی این جنایت تا جایی بود که با وجود ذوق‌زدگی صهیونیست‌ها و رسانه‌های معاند ملت ایران، حتی کسانی چون «جان برنان» رئیس اسبق CIA اقدام به محکوم کردن آن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این میان اما؛ پیام‌های محکومیت از سوی دولت‌های امارات و بحرین جای تعجب داشت، چه، این دو کشور با برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی عملا زمینه‌ساز حضور اطلاعاتی این رژیم در منطقه و زمینه‌ساز چنین اقداماتی شدند و باید پاسخگو باشند.

حتی اگر فرض را بر صداقت این دو کشور بگذاریم، طبیعتا انتظار این است که اولا فرآیند عادی‌سازی روابط با رژیم جنایتکار صهیونیستی را متوقف کرده و ثانیا در محاکم حقوقی بین المللی از حق ایران برای پیگیری این موارد دفاع کنند، در غیر این صورت محکومیت ترور شهید فخری‌زاده اقدامی برای فرار به جلو ارزیابی شده و اصالت نخواهد داشت.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: محسن فخری زاده امارات ترور بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشور‌های اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه این‌ها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • حجم تجارت ایران و امارت به ۳۰ میلیارد دلار می رسد
  • لاپید به امارات می‌رود
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود