Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از استقرار میز خدمت این بانک در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) برای ارائه خدمات به کادر درمان خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست ، مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در جریان بازدید از میز خدمت خدمت بانک در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)، در گفت و گو با «هیبنا»، ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به اهداف بانک مسکن برای استقرار میز خدمت در این بیمارستان اظهار داشت: طی چند روز گذشته به همت نیروی مقاومت بسیج حوزه بانک مسکن، میز خدمت در این بیمارستان مستقر شد تا این بانک در کنار عمل به وظایف قانونی و تکلیفی خود، بتواند بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، تاکید کرد: امروز کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت کشور جان خود را در کف دست گذاشتند و به بیماران کرونایی خدمت می کنند و هیچ ارزشی بالاتر از این نیست.

احمدی با بیان اینکه کادر درمان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند گفت: متاسفانه در این دوران تعداد زیادی از عزیزان کادر درمان را از دست دادیم که یاد و خاطره آنها را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: بانک مسکن در حوزه وظایف قانونی خود و عمل به مسئولیت اجتماعی سعی کرده در عرصه های مختلف پیش قدم شود و اکنون نیز وظیفه خود دانستیم تا در حد توان بانک بتوانیم در حوزه تسهیلات، حمایتی از کادر درمان داشته باشیم.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن گفت: این بانک آمادگی دارد در جهت تسهیل تامین و تعمیر مسکن و حتی در حوزه تامین ملزومات پزشکی و مطلب حمایت های لازم را از مدافعان سلامت داشته باشد.

احمدی درباره فعالیت میز خدمت در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) نیز گفت: میز خدمت بانک مسکن در چند روز گذشته در این بیمارستان مستقر شد و تقاضای کادر درمان را دریافت کردیم که پس از بررسی تقاضاها، با مساعدت دکتر شایان مدیرعامل بانک مسکن، در چارچوب ضوابط و شرایط قانونی این تسهیلات در اختیار کادر درمان قرار خواهد گرفت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اداره کل روابط عمومی بانک مسکن بیمارستان بقیه الله الاعظم میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب،بهرام بنده یزدانی روز شنبه در آیین آغاز کار ساخت مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیای شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه در دوره های پیش سهمیه مناسبی برای استخدامی نیروهای بهداشت و درمان در نظر گرفته نشد و این بخش با مشکل مواجه بود.

وی افزود: رایزنی‌ها برای استخدام جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است تا سهمیه مناسبی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باشد.

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بیان کرد: مسیر قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران، ۹۰۰ نفر در سال گذشته را شامل شد و این خود کمک بزرگی به امنیت شغلی کارکنان و وضعیت کیفی شاخص های استخدامی منابع انسانی کرد.

وی اضافه کرد: رایزنی های لازم برای استفاده از این ظرفیت جدید استخدامی که به زودی اعلام رسمی می شود در مدیریت منابع انسانی وزارتخانه در حال انجام است.

هزینه کرد بی‌سابقه دولت سیزدهم در خرید تجهیزات پزشکی

بنده یزدانی در ادامه اضافه کرد: هزینه های کلانی در بحث خرید تجهیزات و اقلام بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم انجام شده که اختصاص هفت میلیون و ۳۰۰ هزار یورو تجهیزات به خراسان شمالی از این موارد است.

وی افزود: اعتبارهای بیشتری برای بخش درمان خراسان شمالی در دور سوم سفرهای مسئولان وزارتخانه به این استان اختصاص می‌یابد.

۹ طرح درمانی، آموزشی و رفاهی امروز (شنبه) با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های خراسان شمالی راه اندازی و کلنگ زنی شد.

طرح های راه اندازی شده شامل بخش «ام آر آی» و «سی تی اسکن» بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد، بخش دیالیز رازوجرگلان، بخش دیالیز فاروج، بخش «وی آی پی» بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان، مرکز تصویربرداری دیجیتال و همراه سرای بیمارستان امام علی (ع) بجنورد است.

طرح های کلنگ زنی نیز شامل مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان و طرح توسعه بیمارستان جاجرم است.

شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری خاور بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان