Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجانی با اعلام خبر برپایی آئین کاروان خودرویی و موتوری بزرگداشت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور گفت: این آئین روز چهارشنبه ۱۲ آذر برگزار می شود.

« مجید زنجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی آئین کاروان خودرویی و موتوری بزرگداشت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور گفت: این آئین روز چهارشنبه 12 آذر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) کرج افزود: کاروان خودرویی رهروان و دلدادگان شهید فخری زاده 1 آذرماه سال جاری از ساعت 14 تا 30 از میدان سپاه کانون فرهنگی شهید سبحانی به سمت میدان شهداء و سپس در مسیر خیابان شهید بهشتی به سمت بلوار انرژی اتمی و حوزه معاونت شهید کیانپور حرکت می کند.

 

وی با اشاره به اینکه هدف از برپایی این مانور آئینی گرامیداشت یاد و خاطره شهید انرژی هسته ای است اظهار کرد: ترور دانشمندان هسته ای همواره به دست رژیم اسرائیل و آمریکا و عناصر نفوذی در طول سال های اخیر اتفاق افتاده است ولی آنان باید بدانند که جوانان متعهد ایرانی دست از تلاش در جهت علم اندوزی و خدمت در راه انقلاب اسلامی برنمی دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: در محل بلوار انرژی هسته ای کرج محیط و فضایی آماده سازی شده است تا با اهداء دسته های گل به روح شهید محسن فخری زاده ادای احترام کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع) کرج بیان کرد: راه و هدف شهدای انرژی هسته ای ایران صلح و دفاع از کیان انقلاب اسلامی ایران است و در این مسیر شهادت برجسته ترین هدف است که هر یک از آنان به این منزل رسیده اند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده ناحیه سپاه امام حسین ع کرج کاروان خودرویی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رافائل گروسی» به ایران سفر می کند

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای، به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش مهر، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در «کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته ای» به ایران سفر خواهد کرد.

قرار است، این کنفرانس از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار شود.

گروسی قبل از رفتن به این کنفرانس، در تهران با مقامات ایران دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادعای گروسی: ایران به سختی با آژانس اتمی همکاری می کند/ وضعیت بسیار ناامید کننده است مدیرکل آژانس : باید اظهارات مقامات ایران درباره پیشرفت هسته‌ ای را بسیار جدی بگیریم سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای