Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@12:07:32 GMT

دولت توجه ویژه‌ای به مردم خوزستان کند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۳۷۱۷

دولت توجه ویژه‌ای به مردم خوزستان کند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر تعدادی از نمایندگان استان خوزستان، گفت: در شرایط کنونی شهرهای این استان از جمله شادگان، ماهشهر، آبادان و اهواز به دلیل بارندگی های اخیر دچار معضل آبگرفتگی شده اند، از این رو از مسئولان در دولت می خواهیم که توجه ویژه ای به مردم استان خوزستان و رفع مشکلات آنها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5085595 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف صحن مجلس خوزستان محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا محمدجواد ظریف رژیم صهیونیستی ترور دانشمندان هسته ای ترور اسحاق جهانگیری تروریسم برجام سازمان انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان

آلن دینکا، مربی گلرهای تیم ملی، در ورزشگاه نقش جهان حاضر شده و مصاف سپاهان و استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

طرفداری | معمولا مربیان تیم ملی سعی می‌کنند با توجه به صلاح‌دید امیر قلعه‌نویی و مسابقه‌ای که برای آنها در نظر می‌گیرد، شرایط لیگ برتر را در آستانه آغاز فیفادی دوم در نظر بگیرند.

در راستای برنامه‌های مربیان تیم ملی آلن دینکا مربی رومانیایی سابق تراکتور به اصفهان سفر کرده تا از نزدیک نمایش دو سنگربان سپاهان و استقلال خوزستان که در این مسابقه پیام نیازمند و حسن پورحمیدی هستند را به صورت ویژه زیر نظر بگیرد.

جالب اینکه دینکا پیش از ورود به زمین با موزه باشگاه سپاهان روبرو شد و در حالی که به شدت توجهش جلب شده بود، با یکی از اعضای باشگاه سپاهان که اطلاعات موزه را به او انتقال می‌داد، با اشتیاق و در حالی که دوربین موبایلش را در برخی قسمت‌های موزه روشن و شروع به فیلم‌برداری می‌کرد، از موزه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بازدید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج
  • استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!
  • شوش و کرخه قطب کشاورزی خوزستان و کشور محروم از تسهیلات و امکانات کشاورزی
  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)