Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فضل الله شیریظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مدت ۱۰ روزی که از اعمال طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی و ساعات پایانی شب و ابتدایی بامداد می‌گذرد چهار هزار و ۴۰۲ راننده متخلف اعمال قانون شدند.

وی افزود: رانندگانی که اعمال قانون شدند اصرار بر ادامه تخلف داشتند و پلیس نیز چاره‌ای جز جریمه آنها برای احقاق حقوق عامه مردم و سلامتی شهروندان نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: رانندگانی که در خصوص تردد بین شهری جریمه شدند، عموماً دارندگان خودروهای شخصی غیربومی بوده که به شهرهای قرمز و نارنجی استان کرمانشاه وارد و یا بین ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد که ممنوع است تردد داشته‌اند.

شیری تصریح کرد: در این مدت همچنین ۶ هزار و ۶۱۴ دستگاه خودرو به مقصد خود عودت و هفت هزار و ۸۱۷ راننده نیز توسط پلیس مورد راهنمایی و تذکر قرار گرفتند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه عده‌ای به منظور فرار از اعمال قانون مبادرت به درآوردن پلاک یا مخدوش کردن ارقام آن می‌کنند، افزود: در همین راستا ۷۶۵ دستگاه وسیله نقلیه اعمال قانون و ۱۸۴ دستگاه نیز به پارکینگ منتقل شدند و به مدت ۱۴ روز توقیف خواهند بود.

وی از همکاری اکثر شهروندان با پلیس در راستای اجرای مطلوب طرح ممنوعیت تردد قدردانی و ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم و مسؤولان شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا باشیم.

کد خبر 5085592

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه محدودیت های کرونایی ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف بارش باران کرمانشاه ترور دانشمندان هسته ای آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان شهرستان کرج تعطیلی ادارات استان کرمانشاه اعمال قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا؛ بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.
 
وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.
 
سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس