Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت « Soup Kitchen» متعلق به جامعه اسلامی در «پلینفیلد» نیوجرسی در تعطیلات جشن شکرگزاری اقدام به پخش وعده های غذایی در میان ۸۰ نفر در مسجد این شهر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « tapinto»،شرکت « Soup Kitchen» متعلق به جامعه اسلامی در «پلینفیلد» نیوجرسی در روز شکرگزاری اقدام به پخش وعده های غذایی در میان 80 نفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این غذاها که شامل میوه های تازه،جوجه،ماهی و سالاد بودند  در مسجد «پلینفیلد» در میان افراد نیازمند توزیع شدند.

 

اهداف این گروه شامل پخت و پز و اطعام افراد نیازمند و گرسنه، جمع آوری و اهدای لباس های فصلی و جمع آوری مواد غذایی کنسرو شده برای افراد نیازمند است.

 

وعده های غذایی و اقلام مورد نیاز برای زندگی در میان همه نیازمندان بدون توجه به دین،مذهب،نژاد،رنگ پوست یا پیشینه آنها توزیع می شود و این طور نیست که اقلام فقط به مسلمانان داده شود.

 

شرکت « Soup Kitchen» یک سازمان خیریه اسلامی است که در سال 1997 تاسیس شده است  و یکی از سازمان های وابسته به «مسجدالله» در «پلینفیلد»  است.

 

این موسسه در تعطیلات شکرگزاری اقدام به پخش غذا در میان نیازمندان کرد تا به این ترتیب علاوه بر تامین نیاز افراد گرسنه پل ارتباطی در میان مسلمانان و غیر مسلمانان ایجاد شده باشد و تصورات غلط که درباره مسلمانان در اذهان عمومی وجود دارد از بین برود.

 

روز شکرگزاری یک تعطیلی ملی در آمریکا و کانادا است و در این روز مردم به شکرانه برداشت محصولات جشنی برگزار می‌کنند.

 

 جشن‌های مشابهی هم در برخی نقاط دیگر دنیا برگزار می‌شود؛ در آمریکا روز شکرگزاری در چهارمین پنج شنبه ماه نوامبر و در کانادا در دومین دوشنبه ماه اکتبر برگزار می‌شود. جشن شکرگزاری ریشه در اعتقادات مذهبی و فرهنگی مردم دارد.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: شکرگزاری آمریکا مسجد افراد نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد