Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@10:49:59 GMT

مرگ غم انگیز یک جوان در پراید

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۳۹۳۸

مرگ غم انگیز یک جوان در پراید

مصطفی علیزاده گفت: در پی تماس تلفنی رهگذران با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده یک جوان که به‌طرز غیرمعمولی پشت فرمان خودرو پراید در حاشیه خیابان به‌خواب رفته، ستاد فرماندهی آتشنشانی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۳۷ را به محل حادثه در بلوار رسالت این شهر اعزام که پس از حضور آتش نشانان،امدادگران اقدام گشودن درب بسته خودرو کرده که مشاهده شد، جوانی حدودا ۳۰ ساله به‌دلیل گازگرفتگی با مونوکسیدکربن در درون وسیله نقلیه‌اش به‌طرز غم‌انگیزی جان خود را از دست داده و فوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ایستگاه ۲۹ آتش‌نشانی شهر مشهد خاطرنشان کرد: بررسی اولیه نشان می‌دهد این فرد در تلاشی خطرناک، برای گرم کردن محیط داخلی خودرواش اقدام به استفاده از پیک‌نیک کرده بوده که دچار گازگرفتگی با منوکسیدکربن شده و فوت شده است.

تحقیقات بیشتر در خصوص علت دقیق این حادثه غم‌انگیز توسط عوامل انتظامی در دست بررسی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آتشنشانی آتش نشانان آتش نشانی حادثه پراید شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم

دره خزینه پس از فرسایش در طی سالیان دراز به وجود آمده است. رودخانه سیمره (از سرشاخه‌های سیمره) از میان این دره عبور می‌کند و سبب زیبایی هرچه تمام‌تر دره خزینه می‌شود.

برای دسترسی به دره خزینه، ابتدا به شهرستان پل‌دختر رفته و از آنجا وارد جاده اندیمشک شوید. پس از سپری کردن مسافت ۴۷ کیلومتر وارد روستای دره خزینه شوید و از آنجا نیز پس از دو کیلومتر مسیر، به محل کارگاه سدسازی کرخه ۲ برسید. با عبور از این محل و پس از طی مسیر سه کیلومتری، به بالای پل معلق می‌رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • عکس | بلعیده شدن پراید در خیابان پس از فرونشست زمین
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • وقتی ب ام و به سرنوشت پراید و آر دی دچار بوده! (عکس)
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!