Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@09:30:22 GMT

ماجرای خرید ۵ میلیون دوز واکسن آنفلوانزا که ندادند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۳۹۸۷

ماجرای خرید ۵ میلیون دوز واکسن آنفلوانزا که ندادند

معاون بهداشت وزارت بهداشت، در ارتباط با مشکل واردات محموله های بعدی واکسن آنفلوانزا به کشور، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، علیرضا رئیسی، در نشست روز جهانی ایدز، به مشکلات تأمین واکسن آنفلوانزا برای بیماران مبتلا به اچ آی وی در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های ما در مبارزه با ایدز و کنترل بیماری در کشور، توزیع رایگان واکسن آنفلوانزا برای بیماران اچ آی وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکسن آنفلوانزا به داروخانه‌ها نرسید

وی به دشواری‌های تأمین واکسن به دلیل تحریم‌ها اشاره کرد و افزود: هرچند که تأمین واکسن بسیار سخت بود، اما توانستیم ۵ میلیون دوز واکسن خریداری کنیم که قرار بود از طریق ترکیه وارد کشور شود که متأسفانه به خاطر تحریم‌ها، واکسن‌ها را به ما ندادند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که حدود ۱۶ میلیون نفر افرادی داشتیم که واجد دریافت واکسن آنفلوانزا بودند، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما در کنار کارکنان بهداشت و درمان که در ارتباط با بیماران کرونایی بودند، بیماران اچ آی وی هم بودند و به همه آنها واکسن رایگان تزریق کردیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده واکسن آنفلوانزا علیرضا رئیسی ایدز وزارت بهداشت آنفلوآنزا ترکیه سلامت واکسن آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست