Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در حکمی فریبا نظری پورکیایی را به سمت رئیس کارگروه خانواده این قرارگاه منصوب کرد. خبرگزاری میزان- در متن حکم رحمانی‌فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا خطاب به فریبا نظری پورکیایی مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده آمده است: در راستای تشکیل قرارگاه عملیاتی جهت اجرای به موقع و کامل مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با هدف مدیریت کنترل و مهار هر چه سریعتر این ویروس عالم گیر و با توجه به اهمیت نقش آفرینی و توانایی‌های بسیار زنان به ویژه در نهاد خانواده در مدیریت این بحران به موجب این حکم سرکار عالی را به عنوان رئیس کارگروه خانواده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    بیشتر بخوانید: گزارش رحمانی‌فضلی از یک هفته اجرای محدودیت‌های کرونایی

در ادامه این حکم تصریح شده است: تشکیل منظم و مستمر جلسات، تدوین و ارائه شیوه‌ها و راهکار‌های مناسب کنترل و کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا در خانواده‌ها و تشویق و ترغیب آن‌ها به رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی تا قطع کامل زنجیره بیماری، مدیریت و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های موجود در کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی و تلاش در جهت جلب مشارکت هر چه بیشتر سازمان‌های مردم نهاد از جمله اولویت‌های مورد تاکید است که انتظار دارد با فوریت و با برنامه ریزی هدفمند و اصولی در جهت نیل به آن سعی و کوشش نمایید. 

انتهای پیام/ برچسب ها: قرارگاه مبارزه با کرونا رحمانی فضلی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قرارگاه مبارزه با کرونا رحمانی فضلی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان

استاندار لرستان از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، صبح امروز، با اشاره به پیگیری بیکاری در لرستان، گفت: رئیس‌جمهور در نشست هیئت‌دولت و استانداران دستور پیگیری بیکاری در استان‌های دارای بیشترین آمار را صادر کرده‌است.

او خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اضافه کرد: کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان در هفتۀ جاری تشکیل شود.

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان عنوان کرد: رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیشترین آمار بیکاری شده‌است.

شفقت بیان کرد: کارگروه ویژۀ اشتغال در لرستان باید به‌صورت ویژه موضوع اشتغال این استان را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند