Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@00:24:56 GMT

تساوی استقلال برابر پیکان در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۴۲۲۹

تساوی استقلال برابر پیکان در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پیکان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید. در این نیمه آبی پوشان تلاش زیادی برای گلزنی کردند اما تیرشان به سنگ خورد.

به گزارش مشرق، روز دوم از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز سه شنبه با دیدار تیم های پیکان و استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه اول این دیدار استقلال بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشت و بارها تا نزدیک محوطه جریمه تیم پیکان پیش رفت اما نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه این تیم ایجاد کند. 

مهمترین اتفاق نیمه اول مصدومیت آرش رضاوند هافبک میانی تیم استقلال بود که در دقیقه ۲۱ جای خود را به داریوش شجاعیان داد. 

ترکیب تیم فوتبال استقلال در بازی امروز 

استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول پشت محوطه جریمه پیکان توپ و میدان را در اختیار گرفت و سعی کرد با استفاده از پا به توپ شدن مهدی قایدی نظم خط دفاعی پیکان را بهم بزند و به دروازه نزدیک شود اما سورمه ای پوشان میزبان این اجازه را به آنها ندادند.

ترکیب تیم فوتبال پیکان در بازی امروز 

در مقابل پیکانی ها در پنج دقیقه پایانی صاحب چند ضربه کرنر و فرصت خوب شدند که در یکی از این صحنه امیر روستایی مهاجم فصل پیش پرسپولیس نتوانست دروازه استقلال را باز کند. 

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده استقلال پیکان لیگ برتر نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بازی حساس و پر حاشیه دو تیم پرسپولیس و سپاهان با ده‌نفره شدن پرسپولیسی‌ها همراه بود، اما از سوی هیچ‌یک از دو تیم حمله جدی را شاهد نبودیم و این موضوع موجب شد تا این دیدار با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان کد خبر 749883

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال