Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد، از اهدا هزار جفت کفش بین نیازمندان در طرح پویش هم‌پای اربعین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، ستار هدایت خواه با بیان اینکه این پویش با مشارکت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی راه اندازی شد، گفت: این طرح در راستای محرومیت عاشقان و دلدادگان حسینی از حضور در آیین پیاده روی اربعین امسال راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایتخواه افزود: شرکت کنندگان در این پویش به ازای هر عمودی در مسیر حرم امام حسین (ع) از نجف تا کربلا 50 هزار تومان برای تهیه کفش دانش آموزان مناطق محروم کمک کردند.

وی با بیان اینکه هزینه تهیه این کفش‌ها حدود 65 میلیون تومان است ادامه داد: با کمک‌هایی که در این پویش جمع آوری شده هزار جفت کفش با کمک خیران و خادم یاران تهیه شد.

وی ادامه داد: قرار است کفش‌ها بین دانش آموزان شهرستان‌های بویراحمد و مارگون توزیع شود.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از10 هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع کرد.

توزیع کمک‌های مومنانه به دانش‌آموزان نیازمند کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدآغاز هشتمین مرحله کمک‌های مومنانه در میناب+تصاویرگام بلند سپاه ‌در کمک به نیازمندان؛ 100 میلیارد ریال کمک‌های مومنانه به نیازمندان در ‌بهمئی اهدا شد‌

 هدایتخواه ادامه داد: همچنین توزیع گوشت قربانی در عید غدیر، غذای گرم در ماه محرم و ماه مبارک رمضان، کارت‌های هدیه در عید غدیر برای کارگران از جمله اقدام‌های دفتر آستان قدس رضوی در ایام کرونا است.

وی از اجرای سفره نان مهربانی با کمک بنیاد کرامت رضوی برای هزار خانواده در استان خبر داد و بیان کرد: در این طرح نیز کارت بانکی برای خرید نان در اختیار خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ هر کارت تقریباً 450 هزار تومان است که نیمی از آن با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و خیران تامین می‌شود.

انتهای پیام/541/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک مؤمنانه کمک مؤمنانه دفتر آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط آب و هوای بسیار خوب و تنوع زیستی و اقلیمی مقصد مناسبی برای گردشگران است

وی بیان داشت: بوم گردی در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته و این استان نیز دارای مناطق مختلف و اقامتگاه‌های بوم گردی متنوعی است.

طالبی پور اظهار داشت: در مناطق گرمسیری و سردسیری استان جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد که از مهمترین آنها، آبشار یاسوج، آبشار یاسوج، آبشار کمردوغ، جاذبه‌های گردشگری شهر سی سخت مانند کوه‌گل، چشمه میشی، غار ده‌شیخ، بافت تاریخی دهدشت، چشمه بلقیس چرام، دست نوشته‌های تنگ سولک بهمئی و شلال‌دون باشت است.

وی امام زادگان تاریخی همچون امامزادگان سید محمد کهگیلویه، امام زاده علی (ع) چرام و بی بی حکیمه گچساران را از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مذهبی استان عنوان کرد.

طالبی پور اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد، ۳۲۰ جاذبه طبیعی دارد که می‌توان با جذب بیشتر گردشگر، در این مناطق گردشگری، اشتغالزایی ایجاد و توسعه اقتصادی را میسر کرد.

کد خبر 6092075

دیگر خبرها

  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد