Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکس ساندرو در حال رسیدن به آمادگی است و برابر دینامو کیف 

یوونتوس و دینامو کیف در چارچوب پنجمین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب در آلیانز تورین به مصاف هم می روند. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت یوونتوس، الکس ساندرو مدافع برزیلی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و صحبت کرد:

پیروز نشدن در یوونتوس یعنی مشکل دارید فقط نتیجه گیری را کم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما خوب کار می کنیم و در حال پیشرفت هستیم. پیروز نشدن در یوونتوس به معنای وجود مشکل است اما از این ماجرا باخبر بودیم. ما اکنون در مسیر صحیحی هستیم و می دانیم که باید پیشرفت کنیم. من هم در حال بهتر شدن و در دسترس تیم هستم. ذهنیت تیم از جمله خود من، مثل همیشه است. بازیکنان زیادی در تیم می دانند که مربی چه می خواهد و ما از لزوم نیاز به بهتر شدن آگاه هستیم. فردا دوست دارم بازی خوبی به نمایش بگداریم، تمرکز بالایی داشته باشیم، مالکیت را حفظ کنیم و در بازی بدون توپ هم خوب باشیم. یوونتوس می خواهد همیشه برنده باشد مصدومیت طولانی مدتی داشتم و دوران سختی را سپری کردم اما حالا خوب هستم و طی هفته های گذشته خوب کار کردم. می دانم هنوز باید کمی بیشتر ریکاوری کنم اما برای بازی کردن آماده ام. هر بازی در لیگ قهرمانان اروپا سخت است و باید همیشه مراقب بود. مطمئنیم که دیدار سختی مقابل دینامو کیف خواهیم داشت. داشتن بازیکنان باتجربه برای تیم مهم است. امیدوارم بتوانم به هم تیمی هایم کمک کنم اما هر بازیکنی می خواهد ارزش خودش را نشان دهد. یوونتوس همیشه می خواهد در هر تورنمنت به فینال برسد و در تلاش است هر مسابقه ای را ببرد. می دانیم که مسیر طولانی است و باید آماده باشیم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم