Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «عزیزاله شهبازی» در بازدید از روند تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج که روز سه شنبه صورت گرفت، با اشاره به اهمیت این پروژه برای استان و در سطح ملی، افزود: بر این اساس بازدیدهای میدانی و جلسات استانی و ملی مکرری برای تسریع در تکمیل این پروژه؛ صورت گرفت.

وی ادامه داد: این پروژه با بیش از ۱۷ کیلومتر طول که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در سال‌های گذشته آغاز شده بود، در این دوره به جد پیگیری شد و همچنین در دولت توفیق یافتیم توجه دولت را به این سو معطوف کرده و اعتبارات دولتی را نیز برای این امر جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت: دولت برخلاف شرایط اقتصادی کشور در خصوص توسعه راه‌های استان همراهی ویژه‌ای داشته و مسئولان مربوطه به خصوص دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور همراهی بسیار خوبی داشته اند.

وی با اشاره به تاکید و انتظار رییس جمهور مبنی بر ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه، افزود: پیشرفت کار قابل قبول است و طی هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد که تا پایان سال به صورت قطعی به پایان برسد.
استاندار البرز اضافه کرد: برخی گرفتاری‌های مالی باعث شد که روند امور آن طور که انتظار می رفت، دنبال نشود ولی همچنان طبق تعهد پیمانکار امید است تا پایان سال شاهد تکمیل پروژه و تا پایان دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری کامل از پروژه باشیم.

وی گفت: امروز طبق پیگیری‌های صورت گرفته، سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب اسناد خزانه فردا به بانک ابلاغ می شود و ماه بعد نیز ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.

شهبازی افزود: امید است با بسیج امکانات در استان این مطالبه جدی مردم به ثمر برسد.

وی عنوان کرد: شورای اسلامی و شهرداری  کرج نیز طبق انتظاری که می رفت، در این دوره با پرهیز از اقدامات شعاری و تبلیغاتی به پروژه های عام المنفعه پرداختند.

48

کد خبر 1461778

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در دولت سیزدهم ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند در حالی که دولت‌های گذشته زیر بار این مسئولیت نرفته بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: ۴.۵ میلیون زوج نابارور در کشور داریم که دولت سیزدهم این افراد را تحت پوشش قرار داد و این درحالی است که هیچ دولتی زیر بار این موضوع نرفته بود.

وی تحقق بیمه رایگان در کشور را دیگر دستاورد دولت سیزدهم دانست و افزود: ۱۲ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شدند که این موارد در راستای تحقق عدالت اجتماعی بود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رکورد ایجاد تخت فعال بیمارستانی با ایجاد ۱۵ هزار تخت توسط این دولت شکسته شد و ۱۰ هزار تخت بیمارستانی دیگر در حال ایجاد است.

پاکمهر فعال شدن سه دستگاه ام آر ای به صورت همزمان در استان را دیگر اقدام مهم دولت در خراسان شمالی دانست و عنوان کرد: باید خدمات به مردم گفته شود تا حس ناامیدی به مردم منتقل نشود.

وی با انتقاد از کسانی که خدمات حوزه بهداشت و درمان را زیر سوال می‌برند، افزود: اگر با اشخاص مشکل دارید نباید خدمات به مردم را نادیده بگیرید.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: بیمارستان مادر و کودک مصوبه ۱۴۰۰ بود اما اکنون کلنگ زنی می‌شود در حالی که بیمارستان راز و جرگلان همزمان با این پروژه اعتبار گرفت و اکنون به حد قابل قبولی رسیده است.

پاکمهر با تاکید بر اینکه پروژه‌های بزرگی در حوزه بهداشت و درمان در خراسان شمالی در حال انجام است، گفت: اتفاقات خوب دیگری نیز در راه است اما هنوز هم سطح استان‌های دیگر نیستیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

کد خبر 748464

دیگر خبرها

  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت