Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@23:29:12 GMT

پاسداشت شهید محسن فخری‌زاده در گرگان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۴۷۱۴

پاسداشت شهید محسن فخری‌زاده در گرگان برگزار شد

به  گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم که امروز سه شنبه در گلزار شهدای گمنام نورالشهدای گرگان با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار شد، جمعی از دانشجویان، طلاب، اساتید حوزه و دانشگاه و گروه‌های مختلف مردمی حضور داشتند.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های گلستان با یادآوری حوادث اخیر کشور  بویژه ترور شهید فخری زاده گفت: دشمنی معاندان از اوایل انقلاب با هدف زدن اصل ریشه نظام و حتی اسلام وجود داشته و در آینده نیز این روند ادامه‌دار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسن‌علی مازندرانی اظهار داشت: در شرایطی که دشمن سعی دارد اختلاف و چند گروهی در کشور ایجاد کند تا وحدت و همدلی را از بین ببرد، نباید با بیان مسائل مختلف جامعه را ملتهب کرد.

وی اضافه کرد: یکپارچگی مردم و تبعیت از رهبری، دشمن شناسی و شناخت عناصر نفوذ و برخورد با عاملان و آمران شهادت دانشمند شهید فخری‌زاده و ادامه راه شهدا از جمله راه‌های انتقام گیری از فرودگاه بغداد تا آبسرد است.

در این مراسم که یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت مرثیه سرایی کرد؛ بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در محکومیت ترور، حفظ و تقویت روحیه انقلابی، ضرورت کاهش همکاری با آژانس بین المللی اتمی و انتقام خون شهید فخری زاده قرائت شد.

برچسب‌ها گرگان شهید محسن فخری‌زاده گلستان انرژی هسته ای پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان شهید محسن فخری زاده گلستان انرژی هسته ای گرگان شهید محسن فخری زاده گلستان انرژی هسته ای اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات

سمیه ملاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق الگوهای هواشناسی به واسطه نفوذ امواج کم دامنه امروز آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت.

وی افزود: برای پنج شنبه کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: با افزایش فعالیت این سامانه از اواخر وقت جمعه تا عصر شنبه رگبار و رعدوبرق و کاهش دما مورد انتظار است.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۳ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۷ درجه برسد.

کد خبر 6093916

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید