Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فرانسه از فرانکفورت؛ آژانس دارویی اروپا (اما) تایید کرد که درخواست های رسمی از هر دو شرکت داروسازی، برای دریافت مجوز آزمایش واکسن دریافت کرده است.

این نهاد نظارت دارویی مستقر در آمستردام گزارش داد : در صورت قوی بودن داده های ارایه شده در باره این واکسن برای نتیجه گیری در باره کیفیت، ایمنی و تاثیر آن، شاید در نشست فوق العاده ۲۹ دسامبر نتیجه پایانی ارزیابی خود را در باره واکس ساخت شرکت های داروسازی بیو ان تک و فایزر اعلان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما افزود: نشست دیگری نیز برای بررسی و ارزیابی واکسن ساخت شرکت دارویی آمریکایی مادرنا حداکثر تا ۱۲ ژانویه (۲۳ دی ماه) برگزار خواهد شد.

داده های به دست آمده از آزمایش گسترده این واکسن ها که ماه گذشته (نوامبر) منتشر شد، نشانگر ایمنی و تاثیر حدود ۹۵ درصدی هر ۲ بر کووید – ۱۹ بود.

با وجود ارزیابی سریع هر ۲ واکسن، تازه ترین زمان بندی مربوط به کاربرد این واکسن ها نشان می دهد که برای نخستین بار پیش از پایان سال ۲۰۲۰ به اروپائیان تزریق خواهند شد.

با توجه به درخواست مجوز بیو ان تک/فایزر و مادرنا از دولت ایالات متحده؛ انتظار می رود مایه کوبی شهروندانش از میانه دسامبر آغاز شود.

نهادهای نظارتی دارویی انگلیس که به علت برگزیت دیگر مجبور به انتظار کشیدن برای دریافت مجوز اما نیست، واکسن بیوان تک/فایزر را برای صدور فوری مجوز بررسی می کنند.

ویروس کرونا از هنگام آغاز همه گیری جهانی در بهمن سال پیش تاکنون، جان حدود ۲ میلیون تن را گرفته است.

برچسب‌ها کرونا اتحادیه اروپا آلمان واکسن کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اتحادیه اروپا آلمان واکسن کرونا کرونا اتحادیه اروپا آلمان واکسن کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم

محسن مقصودی، مجری برنامه ثریا، با انتشار فیلمی در توییتر نوشت: کار خدا رو می‌بینی! خون کودکان غزه، آقای دیدی کمدین معروف آلمانی را هم بیدار کرده!

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت