Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:23:23 GMT

ضرورت احیای تالاب بین المللی میانکاله

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۵۲۵۷

ضرورت احیای تالاب بین المللی میانکاله

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان شامگاه سه شنبه در جلسه مدیریت حفاظت و احیای تالاب‌های استان با اشاره به اهمیت جهانی تالاب میانکاله اظهار داشت: طی سال‌های گذشته میانکاله تضعیف شده و خسارت‌هایی به آن وارده شده است.

وی با بیان اینکه میانکاله به عنوان یک زیستگاه اهمیت دارد، پایش مستمر و مداوم این ذخیرگاه را الزامی دانست و گفت: برای صیانت و احیای تالاب میانکاله باید هم افزایی و برنامه ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بسیج امکانات و تجهیزات بخش خصوصی و محلی را برای صیانت و احیای تالاب میانکاله ضروری برشمرد و گفت: باید از فراموشی و تخریب تالاب و زیستگاه میانکاله با هم افزایی و بسیج امکانات جلوگیری کنیم.

حسین زادگان با بیان اینکه راه‌های رفع مشکلات میانکاله احصاء شده است، گفت: انجام یکسری اقدامات کوتاه مدت و سریع، میان مدت و بلندمدت برای احیای تالاب میانکاله ضروری است.

استاندار مازندران با عنوان اینکه حفاظت بیشتر از تالاب میانکاله مستلزم برنامه ریزی در سطح ملی است، یادآور شد: بهره گیری از ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای نیز به ساماندهی تالاب کمک خواهد کرد.

کد خبر 5085710

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران میانکاله ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف بارش باران کرمانشاه ترور دانشمندان هسته ای بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهرستان کرج تعطیلی ادارات تالاب میانکاله احیای تالاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرغان آتشین مهاجر رقص کنان به تالاب بین المللی هامون بازگشتند
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی