Web Analytics Made Easy - Statcounter


سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان فردوس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ماموران ایستگاه بازرسی گلشن فردوس هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به مسافران یک اتوبوس مسافری مشکوک شدند و جهت بیشتر خودرو را متوقف کردند.

او افزود: ماموران به ۶ نفر از مسافران این اتوبوس که اغلب جوان و نوجوان بودند مشکوک شدند که در بازرسی از این افراد ۸ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فولادی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس در پایان به والدین توصیه کرد: مراقب فرزندان خود باشند تا در دام فروشندگان مواد مخدر گرفتار نشوند.

شناسایی اموال مسروقه در سامانه نما پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از شناسایی اموال مسروقه در سامانه نما خبر داد.

سرهنگ حسینی گفت: سامانه نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه (نما) در اواخر سال ۱۳۹۷ با هدف تسهیل و تسریع در پاسخگویی به خواسته‌های مردم و شناسایی سریع صاحبان اموال مکشوفه و استرداد آن به مالکان برای ارتقاء رضایتمندی مردم طراحی شده است.

او افزود: نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه (نما) سامانه‌ای است که از آن برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالا‌های مسروقه توسط پلیس آگاهی استفاده می‌شود و به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالا‌های کشف شده را رصد کنند.

بیشتر بخوانید

 کشف کالای قاچاق در بازرسی از اتوبوس

سرهنگ حسینی تصریح کرد: از مالباختگان خواست با توجه به شیوع ویروس کرونا، حتی المقدور از مراجعه حضوری برای شناسایی اموال سرقت شده خودداری کرده و برای شناسایی اموال خود به سامانه نما مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: این سامانه علاوه بر عدم مراجعه حضوری افراد به مقر پلیس، دسترسی به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

او با اشاره به ثبت بیش از ۶۵ قلم کالای مکشوفه در سامانه نما، گفت: در این سامانه قسمتی از شماره سریال و عکس کالا‌های کشف شده بارگذاری می‌شود و مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه با وارد کردن کد ملی و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.

سرهنگ حسینی اظهار کرد: سامانه نما (نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه) در بستر اینترنت راه اندازی شده و مالباختگان می‌توانند با ورود به سایت پلیس به نشانی WWW.POLICE.IR اموال مسروقه خود را شناسایی کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی کالای قاچاق شناسایی اموال اموال مکشوفه پلیس آگاهی سامانه نما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

ایسنا/کرمان دادستان ماهان کرمان از کشف و پلمب یک گارگاه تولید مواد مخدر صنعتی(شیشه) در این شهر خبر داد و گفت: در این رابطه دو متهم بازداشت شده‌اند.

سینا بنی اسد امرو هفتم اردیبهشت ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر و سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

بنی اسد ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده،اند صادر شده است.

دادستان ماهان با اشاره به اینکه طبق ماده هشت قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد،گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است  و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد و از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن