Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در گفت‌‌وگو با رسانه وابسته به دربارآل سعود بر حمایت مجدد کاخ سفید از رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا سه شنبه بعد از ظهر به وقت تهران در گفت‌و‌گو با شبکه خبری «العربیه» گفت: «ما هرگونه تهدید علیه اسرائیل را محکوم کرده و بار دیگر بر حمایت از حق اسرائیل در دفاع از خود را تاکید می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این سخنان پس از ترس مقامات صهیونیستی و هشدار آنها به سفارتخانه‌ها و اتباع خود در سراسر جهان متعاقب شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران در یک عملیات تروریستی بیان شد.

شهید محسن فخری ‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در حمله عناصر تروریست مسلح به خودروی ایشان به شهادت رسید. روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» در پی حادثه تروریستی ایران که در آبسرد دماوند به وقوع پیوست، در گزارشی به نقل از مقام‌های اطلاعاتی نوشت که رژیم صهیونیستی پشت پرده ترور شهید فخری زاده بوده است.

از طرف دیگر، یک مقام اطلاعاتی غربی نیز چندی قبل به صراحت گفته بود که ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران نقشه دیرباز رژیم صهیونیستی برای خرابکاری در برنامه هسته‌ای ایران بوده است. (جزئیات بیشتر)

مقام‌های ایران ضمن محکوم کردن این عملیات تروریستی و تاکید بر خدمات بسیار زیاد شهید فخری‌زاده در حوزه‌های دفاعی و هسته‌ای اعلام کردند، راه این دانشمند شهید ادامه می‌یابد و مسببان این عملیات تروریستی پاسخ درخور دریافت خواهند کرد.

 این عملیات تروریستی از سوی بسیاری از کشورهای جهان، سازمان و نهادهای از جمله سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا محکوم شد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن فخری زاده اسرائیل آمریکا رژیم صهیونیستی وزارت خارجه عملیات تروریستی فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی برای ایجاد شفافیت بیشتر در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد.

به گزارش ایسنا، مالوری استوارت، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحاتی در این باره گفت: ما همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب افزایش شفافیت داشته و به همکاری بیشتر با این سازمان برای تضمین عدم وجود تخطی در توانایی‌های هسته‌ای داریم.


استوارت تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا از تمامی تلاش‌های آژانس اتمی در راستای شفاف‌سازی در رابطه با سوتفاهم‌ها و بی‌اعتمادی‌های پیش آمده در نتیجه عدم وجود شفافیت لازم در ایران حمایت می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود