Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل نساجی در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، درمورد این مسابقه اظهار داشت: در 90 دقیقه تنها یک اشتباه داشتیم. یک گل سالم هم زدیم. وقتی در زمین حریف به گل برسیم یعنی کار بزرگی انجام داده ایم. داور خط به چه دلیلی این گل ما را مردود اعلام کرد؟ ظلم بزرگی نسبت به تیم جوان ما انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تاسف می خورم که شاهد چنین اشتباهاتی هستیم. با سند صحبت می کنم، چون آنالیزورهای ما فیلم بازی را دیدند.

وی ادامه داد: مسئولان تیم حریف در طول هفته تنها به داوری اعتراض کردند و در نهایت هم به خواسته خود رسیدند و داور برای آنها پنالتی گرفت. پنالتی که داور اعلام کرد درست بود، اما درک نمی‌کنم که چرا داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد:  در جریان بازی اصلا به داور اعتراض نکردم. من یاد گرفته ام که فقط به فکر مسال فنی باشم و تیمی درست کنم که فقط فوتبال بازی کند. ظلمی که داور در حق ما کرد جای بخشش ندارد.

حسینی درخصوص قفل بودن در رختکن پیش از شروع مسابقه گفت: قبل از بازی در رختکن قفل شده بود و ما فکر بدی درمورد این موضوع نکردیم. فقط مجبور شدیم در را شکسسته و اقدامات را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتراض های مسئولان نساجی به داور مسابقه در طول هفته، در جریان بازی هم تاثیرگذار بود یا خیر، تاکید کرد: وقتی گل سالم ما مردود اعلام می شود یعنی فشارهایی که در طول هفته وارد کردند جواب داد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: یک بچه هم می فهمید که گل ما سالم بود. چرا گلی که ما به سختی به ثمر رساندیم باید مردود شود؟ واقعاً متاسفم؛ هیچ وقت به داوری اعتراض نکرده ام، اما دلیل این رفتارها را متوجه نمی شوم.

حسینی درخصوص مشکل تیمش در گلزنی، تصریح کرد: اکثر تیم‌ها در هفته های اول این مشکل را دارند. در آینده خلق موقعیت بیشتری می‌کنیم، اما این روزها چون شرایط دفاعی تیم ها خیلی قوی است شانس زیادی به حریفان داده نمی شود. این مشکل کل فوتبال ما مخصوصاً در شروع لیگ است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سید مجتبی حسینی نفت مسجد سلیمان لیگ برتر نساجی سید مجتبی حسینی نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته ساعت 17 در تهران یک بازی بین تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می شود.

در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می شود.

در فیلمی که در زیر مشاهده می کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند.

خبرنگار آنا از هیئت فوتبال تهران درباره این حادثه جویا شد که اعلام شد همان دیروز سید میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران نامه برخورد با خاطیان این درگیری را داده و برای آنها دستور موقت صادر شده و قرار است با افراد درگیر در این ماجرا برخورد شدید شود.

متاسفانه در سالهای گذشته در بخش های پایه به خصوص در دسته جات پایین تر به دلیل مسائل مالی و اهمیت نتیجه گیری برای مالکان تیم ها از این نوع اتفاقات زیاد رخ داده اما هیئت فوتبال تهران در نظر دارد برای سال جدید مدل برگزاری مسابقات را با گکاه شتیم ها تغییر دهد تا این تنش های زشت ایجاد نشود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری