Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: شاید از داور بخاطر اخراج زواره‌ای گلایه‌مند باشیم، ولی داوری مشکلی نداشت و پنالتی ما هم درست بود.

خبرگزاری میزان - سیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*برد را به مردم آبادان، هواداران صنعت نفت و مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سخت و نفسگیری را با برد پشت سر گذاشتیم. به لحاظ تیمی با برنامه هستیم. به لحاظ هدف گذاری هم با برنامه هستیم.

*جوانانی در تیم نفت آبادان بازی کردند که برخی از آنها ۱۸ ساله بودند. توانستیم برخی از بازیکنان جوان را در این بازی بزرگ محک بزنیم. حسین زواره‌ای ۱۸ ساله بود و دو بازیکن دیگر زیر ۱۸ سال داشتند. تنها تیمی در ایران هستیم که از دقیقه یک به بازیکنان جوان‌مان فضای کار کردن می‌دهیم. ذوب آهن تیم بزرگی بود تیمی با ریشه و قدیمی است که مقابل این تیم پیروز شدیم.

*طالب ریکانی در هر ۴ بازی ما مهاجم بوده است نمی‌دانم چرا می‌گویند او هافبک است ما با سیستم ۴-۴-۲ بازی می‌کنیم. بقیه بازیکنان بازیسازی می‌کنند و به حریف فشار می‌اوریم و طالب با کار گروهی به گل می‌رسد و فوتبال بازی گروهی است.

*شاید از داور بخاطر اخراج زواره‌ای گلایه‌مند باشیم، ولی داوری مشکلی نداشت و پنالتی ما هم درست بود. داور با زواره‌ای ۱۸ ساله خیلی سخت گیرانه رفتار کرد. ذوب آهن کمی به داور اعتراض داشت، ولی پنالتی صحیح بود. زاوره‌ای از عمد نزد، اما نیمکت حریف، چون مدام معترض بود داور تحت تاثیر قرار گرفت.

*بازی با استقلال سخت است، فاصله بازی‌ها کم است و هنوز بازیکنان ما تمرین با نشاط نداشته‌اند. دو روز تمرین کردیم به این بازی رسیدیم و مدام هم بارش باران داشتیم و با تیم بزرگ دیگری به نام استقلال مسابقه داریم. به بازیکنان‌مان ایمان داریم و امیدوارم بتوانیم مقابل استقلال هم سربلند باشیم.

بیشتر بخوانید: پورموسوی: اشتباهات داوری جزوی از بازی است/ باید برای اضافه شدن VAR هزینه کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: سیروس پورموسوی صنعت نفت آبادان ذوب آهن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان سیروس پورموسوی صنعت نفت آبادان ذوب آهن نفت آبادان زواره ای صنعت نفت ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال از ساعت 15 در ورزشگاه امارات به مصاف بورنموث رفته و نیمه نخست را با گل ساکا از روی نقطه پنالتی برنده به رختکن رفت.

گل از روی پنالتی مشکوکی به ثمر رسید که  در دقیقه 40 رخ داد. کای هاورتز در مصاف تک به تک با گلر او را دریبل زد و سپس به زمین افتاد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد ولی بازیکنان بورنموث شدیدا اعتقاد داشتند هاورتز خود را زمین زده و گلر مرتکب خطا نشده است.

صحنه توسط VAR بازبینی شد و کمی بعد تصمیم داور مورد تایید قرار گرفت. در تکرار تصاویر به نظر می رسید هاورتز پای خودش را گیر می اندازد تا سرنگون شود. اینکه گلر در موقعیتی ثابت ایستاده بود و هاورتز انگار داور را فریب می دهد اما هر طور که بود تصمیم داور قبول شد و ساکا نیز آرسنال را پیش انداخت.

این صحنه تا حد زیادی به پنالتی رئال در ال کلاسیکو شباهت داشت. صحنه ای که لوکاس واسکز توسط کوبارسی سرنگون شد و هواداران و بازیکنان بارسا همچنان معتقدند او خودش را به کوبارسی زد تا پنالتی بگیرد و موفق نیز شد.

دیگر خبرها

  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)