Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، تیم نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم لیگ بیستم عصر امروز سه شنبه مهمان نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر بود. بازیکنان این تیم در دقیقه ۷۰ از روی ضربه کاشته گلی را به ثمر رساندند که داور نپذیرفت و آن را آفساید اعلام کرد. سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پس از بازی داوری بازی که بر عهده روح الله شریفی بود انتقاد کرد و گفت که کارشناسان تیمش پس از بررسی ویدیویی گل به این نتیجه رسیدند که داور اشتباه کرد و آفساید نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وحید فاضلی سه شنبه  شب در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش با نفت مسجد سلیمان افزود : به هر حال کارشناسان ما که بازی را آنالیز کردند، این گل را آفساید تشخیص دادند، ولی به هر حال اگر اشتباهی نیز رخ داده، این اشتباهات داوری نیز جزیی از فوتبال است.
وی گفت : متاسفانه تیم نساجی نیز در چند  بازی گذشته از اشتباهات داوری ضربه خورد و اعتراض باشگاه نسبت به تکرار این اشتباهات نیز نباید به احترامی نسبت به داوران تعبیر شود ، چرا که حداقل انتظار هواداران از ما این بود که نسبت به این اشتباهات حداقل اعتراض را داشته باشیم.
فاضلی ادعای سرمربی نفت مسجدسلیمان در باره تاثیرگذاری اعتراضات تیم نساجی از داوری در هفته های گذشته بر قضاوت امروز میان دو تیم را نادرست دانست و افزود : در این دیدار نیز چند صحنه مشکوک از نظر ما وجود داشت، ولی ما اعتراضی نداشتیم و برخی از این صحنه های مشکوک نیز پیش از به ثمر رسیدن گل اول ما بود.

سرمربی نساجی گفت : به هر حال باید با این اشتباهات داوری نیز کنار آمد و به نظر می رسد در فوتبال ما این اشتباهات داوری اجتناب ناپذیر است.
فاضلی کم گل بودن لیگ بیستم را هم ناشی از چینش دفاعی تیم ها دانست و اظهار داشت : در چهار هفته اخیری که رقابت های لیگ برتر شروع شد، اکثر بازی ها تک گل بود و ما نسبت به لیگ های قبلی گل کمتری از دروازه ها عبور کرد.
وی اضافه کرد : ظاهرا شرایط بازی در رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران در ایستگاه بیستم به سمتی پیش می رود که باید حتی به تساوی و کسب یک امتیاز نیز قانع باشیم و امیدوارم که در طول فصل این مشکلات نیز رفع شود.
سرمربی نساجی مازندران در مورد بازی تیمش با نفت مسجد سلیمان هم اظهار داشت : تیم نفت مسجد سلیمان حریف قدری برای ما است و این تیم در بازی های گذشته برابر تراکتور سازی قهرمان جام حذفی و پرسپولیس قهرمان لیگ برتر به تساوی رسید و با بازی های خود نشان داد که تیم خوبی است.
فاضلی اضافه کرد : ما هم در این دیدار بازی دشواری را با نفت مسجد سلیمان حداقل در نیمه اول داشتیم، ولی با گذشت زمان بازیکنان ما توپ و زمین را در اختیار گرفتند و نتیجه آن نیز برد ما بوده است.

وی در مورد دیدار هفته آینده تیمش در هفته پنجم برابر پرسپولیس قهرمان لیگ برتر هم گفت : امشب فقط جشن پیروزی بازیکنان ما به دلیل برد خانگی برابر نفت مسجد سلیمان است و از فردا  برنامه ریزی برای انجام تمرین و آمادگی بیشتر را در دستور کار قرار خواهیم داد.
فاضلی خاطرنشان کرد : به هر حال دیدار برابر تیم پرسپولیس برای تمامی تیم ها از جمله نساجی مازندران دشوار است و آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و حتی از لحاظ میزان هزینه نیز محاسبه شود، هزینه آنها چندین برابر نساجی است.
وی گفت : در هر صورت ما نیز تیم دست و پا بسته ای در بازی خانگی برابر این تیم نخواهیم بود و تلاش می کنیم که در بازی با سرخ پوشان پایتخت هم نتیجه بگیریم.
نساجی مازندران در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر عصر امروز سه شنبه ۱۱ آذر ماه میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که این دیدار را با نتیجه یک بر صفر برد.

نساجی با برد امروز پس از انجام چهار بازی در لیگ بیستم هفت امتیازی شد و جایگاه سوم جدول را در اختیار گرفت.

برچسب‌ها فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران قائم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران قائم شهر فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران قائم شهر اخبار کنکور نفت مسجد سلیمان اشتباهات داوری نساجی مازندران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!

در آخرین دیدار از مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اولسان در ژاپن به مصاف یوکوهاما رفت که این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه 3-2 به سود ژاپنی‎‌ها خاتمه پیدا کرد و با توجه به اینکه نتیجه در مجموع 3-3 شده بود، بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی رفت که در نهایت شاگردان هری کیول در این بازی به پیروزی رسیدند. 

قضاوت این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد بر عهده علیرضا فغانی داور ایرانی-استرالیایی فوتبال آسیا بود که در مجموع قضاوت بسیار خوبی داشت و حتی در صحنه‌ای که در دقیقه 39 تصمیم به اخراج بازیکن یوکوهاما گرفت، هوشمندی و ذکاوت بالای خود را نشان داد.

فغانی در این دیدار یک پنالتی هم به سود اولسان اعلام کرد ولی از آن مهمتر در دقیقه 46 و در شروع نیمه دوم، در صحنه‌ای که بویانیچ سوئدی موفق شد گل سوم بازی را برای اولسان به ثمر برساند، به درستی با کمک VAR آفساید مارتین آدام و محدود کردن دید دروازه‎‌بان یوکوهاما را تشخیص داد که از صحنه‌های کلیدی این بازی بود که می‌توانست برنده بازی و سناریوی این دیدار را به صورت کلی تغییر دهد.

به هر ترتیب علیرضا فغانی در مجموع قضاوت خوبی در این دیدار انجام داد و البته این نهمین قضاوت او در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بود که باعث شده او بیشترین حضور را در این فصل از مسابقات داشته باشد و اکنون او از فصل 2010/11 تا کنون 61 تقابل آسیایی را سوت زده است.

 

منبع:ورزش سه

دیگر خبرها

  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند