Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه دور برگشت از مرحله نخست شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور، سه‌شنبه شب از گروه (الف) تیم اشتادسازه مشهد در سالن ورزشی شهید بهشتی این شهر به مصاف تیم پرسپولیس بهبهان رفت.

در پایان نیمه نخست این بازی تیم اشتاد سازه با برتری ۱۵ بر ۱۰ به رختکن رفت و برتری تیم مشهدی در نیمه دوم هم ادامه یافت و اشتاد سازه موفق شد حریف خود را مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی دیگر این گروه قرار بود بین تیمهای فولادمبارکه سپاهان و کربنات فیروزآباد برگزار شود که به دلیل عدم حضور تیم کربنات برگزار نشد.

فردا در ادامه این مسابقات از گروه(ب) تیم شهید شاملی کازرون با ذوب آهن اصفهان و تاسیسات دریایی با سنگ آهن بافق دیدار می‌کنند.

لیگ برتر هندبال بانوان در ۲ گروه برگزار می‌شود که در گروه الف، تیم‌های اشتاد سازه مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، پرسپولیس بهبهان، کربنات سدیم فیروز آباد حضور دارند و در گروه ب نیز تیم‌های تاسیسات دریایی، شهید شاملی کازرون، سنگ آهن بافق و ذوب آهن اصفهان قرار دارند.

مسابقات لیگ برتر هندبال زنان که از نهم آذر ماه به میزبانی مشهد آغاز شده است تا ۱۴ آذر ادامه دارد.

برچسب‌ها فولاد مبارکه سپاهان مشهد بهبهان لیگ برتر هندبال بافق بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد مبارکه سپاهان مشهد بهبهان لیگ برتر هندبال بافق بانوان فولاد مبارکه سپاهان مشهد بهبهان لیگ برتر هندبال بافق بانوان اخبار کنکور لیگ برتر هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود با ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.  

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.  

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.  

صنعت مس کرمان با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.  

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!