Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیدسیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان  در نشست خبری پس از دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان گفت: پیروزی تیم را به هواداران صنعت نفت و مردم شریف آبادان تبریک عرض می کنم و خدا را شاکریم که یک بازی بسیار سخت و نفس گیررا توانستیم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این بازی ثابت کردیم که از لحاظ تیمی و هدف گذاری با برنامه پیش می‌رویم، بازیکنانی که امروز با افتخار برای صنعت نفت بازی کردند ۱۸ سال سن داشتند و توانسیتم ۳ بازیکن را باردیگر در این بازی محک بزنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: تیم ذوب اصفهان تیمی بسیار بزرگی است، اما ما به بازیکنان و توانایی هایشان اعتقاد داشتیم، زیرا بازیکنان باتجربه هستند و به آن‌ها اعتماد کردیم.

پور موسوی گفت:تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار سخت توانست سربلند پیروز شود و شاید تنها تیمی است که در ایران هستیم که بازیکنانمان از ابتدا فضای کار کردیم می‌دهیم و به آن‌ها اعتماد می‌کنیم.

او اضافه کرد: طالب ریکانی مهاجم تیم ما است و با کار تیمی به گل می‌رسد و فوتبال نیز یک بازی گروهی است.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص داوری تیم گفت: داور بازی قضاوت خوبی داشت، اما تیم ذوب آهن اصفهان معترض بود در صورتی که این پنات واقعا پناتی بود، ما از اخراج حسین زواره از داور گله‌مند هستیم، زیرا سخت گیرانه با وی برخورد کرد.

پور موسوی تصریح کرد: فاصله بازی‌ها با هم بسیار اندک است و تنها دو روز بازیکنانمان تمرین کردند تا به این بازی رسیدند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این نتیجه با ۷ امتیاز در مکان ششم و ذوب آهن اصفهان با ۳ امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفتند.

زردپوشان آبادانی در هفته پنجم در تهران به مصاف استقلال خواهند رفت.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان