Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید موقعیت‌های تیمش در نیمه اول از استقلال بیش‌تر بود.

 مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر استقلال اظهار کرد: بازی جان‌داری بود و هر دو تیم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند. با توجه به شناختی که از استقلال داشتیم سعی کردیم در نیمه اول پا به پای استقلال بجنگیم و کار را از جلو پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم می‌دانستیم استقلالی‌ها روی ضد حملات با توجه به مهاجمان سرعتی‌شان خیلی خطرناکند. سعی کردیم فضاها را ببندیم و فکر می‌کنیم در این تاکتیک هم موفق بودیم و موقعیت چندانی هم به حریف ندادیم به غیر از موقعیت آخر بازی که خودمان اشتباه کردیم. در آن لحظه تمرکز نداشتیم و خدا را شکر اتفاق خاصی هم نیفتاد.

او ادامه داد: از مسوولان نگهداری زمین تشکر می‌کنم. با توجه به بارندگی‌های شدید من فکر نمی‌کردم کیفیت زمین تقریبا مساعد باشد. کیفیت چمن به چمن ورزشگاه آزادی نمی‌رسید اما طوری هم نبود که نشود بازی کرد. با توجه به شرایطی که تیم ما دارد و هزینه‌هایی که کردیم تک امتیاز هم برای ما بد نبود. بازیکنان آکادمی ما امسال در لیگ بازی می‌کنند. ۵ - ۴ بازیکن امروز ما محصول آکادمی پیکان هستند. به امید خدا بتوانیم در آینده هم از نظر نوع بازی و هم از نظر امتیازگیری شرایط بهتری داشته باشیم.

تارتار درباره صحبت‌های مرفاوی که گفته است "پیکان با لایه‌های دفاعی دنبال تک امتیاز بود" هم بیان کرد: در نیمه اول موقعیت‌های بهتری نسبت به استقلال داشتیم. ما برای تک امتیاز نیامده بودیم ولی فضا را از استقلال گرفتیم. چون مهاجمان‌شان سریع بودند مجبور بودیم که این کار را بکنیم چون استقلال در ضدحملات خطرناک‌تر از زمانی است که حمله می‌کند. ما توانستیم این تیم را کاملا کنترل کنیم.

سرمربی پیکان درباره داوری هم توضیح داد: داوری مشکل خاصی نداشت و تیم داوری بازی را خوب مدیریت کرد و اتفاق خاصی نیفتاد. البته یک صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه ۶۷ به وجود آمد. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم ولی به نظرم پنالتی بود.

او اضافه کرد: ما باید بیشتر کار کنیم. مدت زمان زیادی نیست که به پیکان اضافه شده‌ایم. باید خیلی تمرین کنیم. متاسفانه فرصت نداریم. تا می‌خواهیم کار تاکتیکی کنیم بازی بعدی از راه می‌رسد. اصلا زمان نیست ولی باید با تمرین مشکلات‌مان را رفع کنیم.

تارتار درباره هدف‌گذاری پیکان هم گفت: بعضی از بازیکنان ما مثل امیر روستایی و شاهین طاهرخانی که در آکادمی پیکان رشد کردند، به تیم‌های دیگر رفتند و حالا دوباره به پیکان اضافه شده‌اند. بازیکنانی مثل نادر محمدی و محمد خدابنده‌لو از محصولات آکادمی ما هستند. هدف ما این است که این بازیکنان را به جایی برسانیم که برای موفقیت‌شان به تیم‌های بهتر منتقل شوند. هدف این است که جوانان خوبی را به فوتبال معرفی کنیم./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

جدول لیگ برتر فوتبال| استقلال به رده چهارم سقوط کرد/ پرسپولیس و نساجی در جمع بالانشینان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان

ایسنا/خوزستان باشگاه استقلال خوزستان از کمیته داوران خواست داور دیدار این تیم مقابل سپاهان، تغییر کند.

استقلال خوزستان که اکنون در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و هر کدام از بازی های باقی مانده برای این تیم حکم یک فینال جهت کسب امتیازات لازم برای بقا در لیگ را دارد، پس از اعلام حسن اکرمی به عنوان داور بازی این هفته این تیم مقابل سپاهان، طی نامه‌ای به کمیته داوران خواستار تغییر این داور شده است.

یه گزارش ایسنا، باشگاه استقلال خوزستان در نامه ای خطاب به بهاروند رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، در خواست داشته است که باتوجه به تعیین داور مسابقه بین تیم های استقلال خوزستان و سپاهان و نظر به سوابق قضاوت اکرمی در بازی های این باشگاه در سنوات گذشته و مشکلات فی ما بین شکل گرفته، باتوجه به حساسیت های جدول لیگ برتر، در خصوص تعیین داور این دیدار تجدیدنظر شود.

پیش از این نیز استقلال خوزستان در سال های گذشته به قضاوت اکرمی اعتراض داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید