Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شاهین‌دژ ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای و محکوم کردن این ترور اظهار داشت: داشتن استقلال، اقتدار و عدم وابستگی هزینه دارد و شهادت هزینه کشور برای به دست آوردن استقلال و ایستادگی ملت در برابر زیاده خواهان است.

وی با اشاره به استمرار تهدیدات دشمن از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دشمنان نظام از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با حربه‌های مختلف چون ایجاد آشوب و ترور در مناطق مختلف کشور توسط منافقان داخلی و با حمایت قدرت‌های استکباری، تحمیل جنگ هشت ساله و تحریم‌های ظالمانه همواره علیه نظام و انقلاب به توطئه پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر هوشمندی مردم و حضور به موقع در صحنه‌ها اضافه کرد: این نظام و انقلاب به پشتوانه حمایت مردمی و حضور در صحنه‌ها و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری روز به روز قدرتمندتر خواهد شد.

مصطفوی همپنین با قدردانی از کادر بهداشت و درمان و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج که در طرح جدید کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا مشارکت تنگاتنگی دارند گفت: اجرای پروتکل‌های بهداشتی و توجه به محدودیت‌ها توسط مردم باعث کنترل و مدیریت بیماری در چند روز اخیر شده است. 

وی با اعلام اینکه در سال آتی، انتخابات شوراهای شهر و روستا را خواهیم داشت، افزود: در اسفند سال جاری از متقاضیان حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام بعمل خواهد آمد.

امام جمعه شاهین‌دژ نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش و زحمات فرماندار سابق این شهرستان گفت: همه مسوولان باید از هر حرکت و تلاش در راستای خدمت به مردم حمایت و پشتیبانی کنند.

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا با اشاره به ایثارگری مردم شهیدپرور شهرستان شاهین‌دژ در صحنه‌های مختلف اظهار داشت: این شهرستان علی‌رغم داشتن ظرفیت‌های بزرگ و ایثار و از خودگذشتگی مردم همیشه در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب محروم مانده است که شایسته این محرومیت نیست.

وی با دعوت از مسوولان جهت خدمت بیشتر به مردم اضافه کرد: با تلاش در راه خدمت‌رسانی به مردم باید از بار مشکلات مختلف مردم در این روزهای سخت بکاهیم.

"امیر تیموری" فرماندار جدید شاهین‌دژ در این آیین با قدردانی از حسن اعتماد استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این شهرستان ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های متنوع برای توسعه دارد که باید با برنامه‌ریزی به آنها توجه شود.

وی با تاکید بر حرکت در مسیر بهره‌برداری از پتانسیل‌های این شهرستان بیان کرد: رودخانه پرآب "زرینه رود"، اراضی مستعد و ظرفیت‌های بی‌بدیل کشاورزی این منطقه می‌تواند این شهرستان را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد.

فرماندار جدید شاهین‌دژ از تمامی گروه‌ها، احزاب، جوانان و دانشگاهیان درخواست کرد در راستای توسعه شهر همگام با او تلاش کرده و مشارکت کنند. 

در انتهای این آیین طی حکمی از طرف استاندار آذربایجان‌غربی "امیر تیموری" به عنوان سرپرست فرمانداری شاهین‌دژ معرفی و از خدمات ایوب آذین‌پور فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

"امیر تیموری" دانش‌آموخته دکترای جامعه شناسی اسن که سابقه فعالیت به عنوان معاون فرمانداری خوی، ماکو و سلماس را در کارنامه کاری خود دارد.

شاهین دژ با ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی آذربایجان‌غربی قرار دارد.
 

برچسب‌ها آذربایجان غربی استانداری آذربایجان غربی شاهین دژ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی استانداری آذربایجان غربی شاهین دژ آذربایجان غربی استانداری آذربایجان غربی شاهین دژ اخبار کنکور آذربایجان غربی صحنه ها شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند