Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام موسوی، امام‌جمعه پلدختر با بیان اینکه راه شهید «فخری زاده» ادامه دارد گفت: مقام معظم رهبری صراحتاً تأکید کردند، عاملان این ترور بایستی شناسایی و با آنها برخورد قاطعانه صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک ضمن تبریک و تسلیت شهادت «دکتر محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای کشور اظهار داشت: دانشمندان زیادی هستند که راه شهدایی همچون «فخری زاده» را ادامه می‌دهند، مقام معظم رهبری صراحتاً تأکید کردند، عاملان این ترور بایستی شناسایی و برخورد قاطعانه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز نسل جوان سکان‌دار علم هسته‌ای ایران بوده و خستگی‌ناپذیر هستند، رد پای صهیونیست‌ها در ترور آشکار است و سابقه این مسئله برمی‌گردد به ۱۴۰۰ سال قبل که اشاره به دشمنی دیرینه یهود دارد، صهیونیست‌ها از نسل کعب بن اشرف و یهودی افراطی هستند که با اسلام مخالفت می‌کنند.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: دشمنان در عرصه‌های مختلفی هم چون جنگ، تحریم و شبیخون فرهنگی به بن‌بست رسیدند، در سالگرد شهادت سردار سلیمانی دست ترامپ از سیاست قطع خواهد شد هرچند پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با سران صهیونیستی و عربستان نقشه ترور دکتر فخری زاده را کشیده و عملیاتی کردند.

موسوی با اشاره به اینکه بصیرت در جامعه ما تبلور دارد بیان کرد: ورود ناو سپاه به خلیج‌فارس و خروج آمریکا از منطقه می‌تواند هم از مصادیق انتقام باشد ولی درنهایت ملاک ما تشخیص فرمانده کل قوا می‌باشد.

وی گفت: هفته بسیج امسال در پلدختر طی ۴۰ سال گذشته با نمایش بازسازی عملیات والفجر ۹ متفاوت‌تر و خاص بود که با استقبال خوب نسل جوان و موردتقدیر نماینده ولی‌فقیه در لرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «نصرالله جعفرزاده» پدر شهید «جعفر نعمت زاده» اولین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.

شهید جعفر نعمت زاده متولد اول فروردین ۱۳۴۲ بخش اسالم تالش می‌باشد، شهید نعمت زاده جزو نیروهای بسیجی داوطلب بود که در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در شهرستان تالش به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شده است.

کد خبر 6088630

دیگر خبرها

  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب