Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخش مرادی نافچی روز سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه از ابتدای شیوع  ویروس کرونا تا کنون ۶۳ جلسه ستاد کرونای استان برگزار شده است، افزود: این جلسات بیش از ۸۰۰ مصوبه اجرایی را به دنبال داشته که طبق آخرین ارزیابی انجام گرفته ۹۸ درصد مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.  

وی اضافه کرد: بخش باقیمانده ۲ درصدی نیز در طی زمان اجرایی خواهد شد که کار دیگر در این زمینه تشکیل قرارگاه عملیاتی کرونا به دستور رهبری و با محورهای ابلاغی رییس جمهوری در این استان نیز انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول ادامه داد: طبق رویکردهای اعلام شده پیگیری و تحقق مصوبات و ضرورت ها نیز تا کنون ۸۳ جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا در تمامی مناطق استان برگزار شده که آخرین جلسه نیز مربوط به ماهنشان بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی همزمان با کشور در این استان نیز گفت: رویکرد جدید این طرح، افزایش بیماریابی از طریق انجام تست های سریع در بین گروههای هدف استان است که حوزه کاری تقسیم بندی و کیت های لازم آن نیز تامین شده است.

مرادی نافچی ۲ هدف عمده این کار را بیماریابی کرونا در استان، کاهش بستری، قطع زنجیره انتقال و به حداقل رساندن میزان مرگ و میرهای ناشی از این بیماری عنوان کرد و افزود: حمایت از افراد دارای بیماری های زمینه ای، آسیب پذیر به ویژه قشر سالمندان اهمیت بسیار زیادی دارد که با تهیه مدل آن نقش دستگاههای متولی نیز تعیین شده است.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ادامه داد: در این اقدام نیز ۲ نگاه به سالمندان دارای سرپرست و بی سرپرست وجود دارد که طبق آمارهای ارائه شده بالای ۷۲ درصد فوتی های کرونایی را این قشر به خود اختصاص داده اند و به همین دلیل توجه به آنان از رویکردهای جدی استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه طبق اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از زمان شیوع کرونا تاکنون رسانه‌های جمعی استان ۱۲ هزارو ۸۵۴ خبر و گزارش منتشر کرده اند اضافه کرد: این مهم جای قدردانی دارد و علاوه بر آن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز از گروه‌های هدف حمایت های خوبی را انجام داده است  که رسانه های گروهی نسبت به تبیین آن مبادرت کنند.

مرادی نافچی با اشاره به رویکردهای جدید اطلاع رسانی استان ادامه داد: برای تدوین سند مداخله در حوزه رویکردهای جدید زندگی در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و روانی استان توسط دانشگاه علوم پزشکی ۲۱ جلسه با حضور اندیشمندان و صاحبنظران استانی در چهار کمیته تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: طبق این سند تلاش می شود مدار و مسیر حرکت دستگاه‌های اجرایی متولی در خصوص این بیماری تعریف شود که در حوزه رسانه  هیات رئیسه روابط عمومی دستگاههای اجرایی و خانه مطبوعات استان شیوه تحقق آن را بیش از گذشته محقق کنند.

مرادی نافچی با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی استان هر ۱۰ روز یک بار در استان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: بر این مبنا در این جلسات تلاش می شود ۲ تن از مدیران دستگاههای متولی امر گزارش اقدامات انجام گرفته در حوزه ویروس کرونا و هم فعالیت های سال جاری را برای اهالی رسانه عضو شورا تشریح کنند.

وی همچنین تروز شهید محسن فخری زاده، دانشمند صنعت دفاعی کشور را اقدام کور دشمنان عنوان کرد و گفت: بطور حتم با تدابیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و به مصلحت و در زمان مقرر پاسخ لازم داده خواهد شد که هم رهبر معظم انقلاب و هم مسوولان کشور این مهم را تبیین کرده اند.

برچسب‌ها کرونا رسانه استانداری زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا رسانه استانداری زنجان زنجان کرونا رسانه استانداری زنجان زنجان اخبار کنکور مرادی نافچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان

سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات درباره اولویت‌های مجلس شورای اسلامی و به میزبانی شریان برگزار شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات به میزبانی شریان برگزار شد.

در این جلسه که حدود ۶۰ نفر از وکلای مردم حضور داشتند، درباره اولویت‌های مجلس آتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تشکیل فراکسیونی قدرتمند با سازوکاری متفاوت از مجالس گذشته، تغییر و تحول در حکمرانی مجلس، اصلاح آئین‌نامه در راستای بازگشت قدرت به نمایندگان و صحن، انتخاب هیات رئیسه و کمیسیون‌ها براساس برنامه و تخصص و حرکت به سمت مجلس کارآمد از مهمترین نکاتی بود که در سخنان منتخبان بیشترین اشتراک را داشت.

یادآور می‌شود مرحله دوم انتخابات مجلس روز جمعه ۲۱ اردیبهشت سال جاری در تهران و ۱۵ حوزه انتخابیه دیگر برگزار خواهد شد و با انتخاب ۴۵ منتخب دیگر، شرایط برای آغاز به‌کار مجلس دوازدهم در روز ۷ خردادماه فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید