Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز یزدان پناه سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی افزود: میانگین سن این بیماران ٧٨ سال بوده و شمار قربانیان کرونای استان به ۳۳۱ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در واقع حدود ٩٠ درصد مرگ و میر بیماران کرونایی افراد مسن و دارای بیماریهای زمینه ای هستند که نیاز به مراقبت بیشتر توسط خودشان (خودمراقبتی )، سایر اعضا خانواده و نهادهای حمایتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یزدان پناه تاکید کرد: هم اکنون ۳۵۸ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۷۹ نفر مبتلای قطعی و ٣١ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون16 هزار و 662 مورد گزارش شده است.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ۲۸۵ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود ٤٦ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مربوط به کهگیلویه ( ٤٦ درصد)، گچساران ( ١١ درصد)، باشت( ١١درصد) و بقیه موارد در سایر شهرستانهای استان می باشند.

یزدان پناه عنوان کرد: لازم است از مردم شریف استان بخاطر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی تشکر و قدردانی نمود.
 
وی ابراز داشت: فرآیند تولید واکسن و یا هر داروی دیگری برای کرونا زمانبر بوده و مردم نباید به تبلیغات غیر واقعی در فضای مجازی اعتنا کنند، زیرا اگر واکسن و یا داروی موثری کشف شود از طریق وزارت بهداشت اطلاع رسانی می‌شود.

یزدان پناه تصریح کرد: فعلا تمرکز عموم مردم باید بر پروتکل های بهداشتی مثل استفاده صحیح از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمعات باشد زیرا ممکن است تا رسیدن به چرخه تولید و انتشار یک دارو، آسیب های جبران ناپذیری بر جامعه وارد شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد یزدان پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاسیه شهدای بهمئی خبر داد و گفت: مهمانان کشوری این مراسم مشخص شده است. - اخبار استانها -

سردار مصطفی مثنوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اجلاسیه 128 شهید بهمئی امروز (چهارشنبه) ساعت 20 در محوطه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مراسم با حضور سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) و حاج «ابوذر روحی» (خواننده سرود سلام فرمانده) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابتلای ۸۰۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به بیماری آسم
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد