Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سخنگوی ستاد ملی مقابله سه شنبه شب در یک برنامه زنده تلویزیونی با تقدیر از مردم برای رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه های بهداشتی افزود: از یکم آذر ماه ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز کرونا اعلام شد و امروز فقط ۶۴ شهر قرمز داریم، ۲۷۸ شهر نارنجی هستند و ۱۰۶ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

وی ادامه داد: در شهرهایی که تغییر وضعیت داده‌اند، از شنبه محدودیت‌ها با توجه به وضعیت جدیدشان اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی گفت: در شهرهای نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ ممنوعیت فعالیت دارند و مراکز تجمعی و مشاغل شامل پاساژهای سرپوشیده، تالارهای پذیرایی و برخی اماکن فرهنگی و مذهبی تعطیل هستند و بقیه مشاغل باز هستند، همچنین حداکثر تا یک دوم کارکنان در محل کار حاضر خواهند شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: در شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت تردد بین شهری وجود دارد و پیشنهاد شده است که ممنوعیت تردد شبانه که پیش از این در شهرهای قرمز اعمال می‌شد در شهرهای نارنجی هم اعمال شود و این پیشنهاد در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی خواهد شد.

برچسب‌ها کرونا علیرضا رئیسی ستاد ملی مقابله با کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا علیرضا رئیسی ستاد ملی مقابله با کرونا کرونا علیرضا رئیسی ستاد ملی مقابله با کرونا اخبار کنکور ستاد ملی مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد

رئیس اداره هواشناسی کیش با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در این جزیره گفت: تردد تمام شناورهای دریایی سبک و تفریحی در جزیره ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، محمود بهرامی در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در جزیره کیش و ممنوعیت تردد تمام شناورهای دریایی سبک و تفریحی در این جزیره اظهار کرد: بازه زمانی این هشدار از امروز و به مدت ۲۴ ساعت خواهد بود و سرعت تندباد لحظه‌ای در جزیره تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی خواستار تمهیدات لازم جهت تردد شناورهای مسافربری شد و افزود: پیش‌بینی می‌شود که ارتفاع امواج تا ۲.۵ متر برسد.

رئیس اداره هواشناسی کیش با اشاره به احتمال آسیب به قفس‌های ماهیگیری در منطقه گفت: بارش باران نیز در منطقه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایمنا، هشدار نارنجی هواشناسی در صورت احتمال خسارت گسترده صادر می‌شود.

کد خبر 749627

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • مناظره‌ای در مورد حجاب