Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالزبورگ پس از اینکه از چهار بازی نخست خود فقط یک امتیاز کسب کرده بود، سه امتیاز ارزشمند از خاک روسیه به دست آورد، تا امیدش برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه دارد.

سالزبورگ به یک برد ارزشمند در زمین لوکوموتیو مسکو دست یافت و در صورتیکه بایرن مونیخ در دیدار همزمان مغلوب اتلتیکو مادرید نشود، تقابل سالزبورگ و اتلتیکو مادرید در اتریش، تکلیف تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مشخص خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این دیدار و پیش از دیدار اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ، صعود بایرن به مرحله بعدی مسجل شده و اتلتیکو مادرید (5) و سالزبورگ (4) همچنان شانس صعود دارند. لوکوتیو مسکو (3) تنها می تواند شانس خود را برای حضور در لیگ اروپا امتحان کند.

اطلاعات بازی لوکوموتیو مسکو و سالزبورگ تاریخ برگزاری: سه شنبه | 11 آذر 1399 | 1 دسامبر 2020 ساعت برگزاری: 21:25 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم لوکوموتیو (مسکو، روسیه) عنوان رقابت: هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21، گروه A داور: علی پایابویوک (ترکیه) گلزنان: آنتون میرانچوک (79 پنالتی) برای لوکوموتیو مسکو - مرگیم بریشا (28 و 41) و کریم آدیمی (81) برای سالزبورگ ترکیب دو تیم لوکوموتیو مسکو و سالزبورگ و نمرات دو تیم از نگاه هواسکورد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید لوکوموتیو مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید

به گفته سرمربی و مدیر ورزشی بایرن مونیخ، مدافع هافبک پرتغالی باواریایی‌ها به احتمال فراوان بازی مقابل رئال مادرید را از دست داده است.

طرفداری | شدت مصدومیت رافائل گریرو به حدی است که او با عصا ورزشگاه را ترک کرده است.

به گزارش اسکای، در فاصله 4 روز مانده تا بازی حساس بایرن مونیخ با رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران مونیخ شاهد مصدومیت رافائل گریرو بودند. در دقیقه 17 بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت، گریرو مصدوم شد و جای خودش را به لئون گورتسکا داد. مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، اعلام کرد که گریرو با عصا استادیوم بازی را ترک کرده و باشگاه معتقد است که حضور او در بازی مقابل رئال مادرید بسیار سخت خواهد بود.

همچنین توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ هم پس از شکست 3-1 تیمش مقابل اشتوتگارت در مورد مصدومیت رافائل گریرو گفت:

او اصلا احساس خوبی ندارد. گریرو در حال حاضر با عصا راه می‌رود و احتمالا غایب بازی ما مقابل رئال مادرید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها