Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم در بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌های سراسری ، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، و فنی و حرفه‌ای از ممنوعیت مکاتبه اداری و لزوم مراجعه به پورتال portal.saorg.ir جهت استعلام مدارک تحصیلی دانش‌آموختگان خارج از کشورخبر داد.

معاون وزیر علوم در این ابلاغیه نوشت: از آنجایی که ارزشیابی تمام مدارک تحصیلی دانش‌آموختگان خارج از کشور در اداره کل امور دانش‌آموختگان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، لذا برای‌استعلام ارزشنامه‌های دانش‌آموختگانی که پیش‌تر ارزشنامه آن‌ها بدون درج QRCode صادر شده است باید به‌پورتال سازمان به نشانی portal.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

saorg.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام اولیه در قسمت خدمات/ اداره کل امور دانش‌آموختگان / دریافت کد صحت ارزشنامه‌های قدیمی خارج از کشور، نسبت به اخذ QR Code اقدام کنند.

او ادامه داد: سپس آن واحد می‌تواند با مراجعه به پورتال یاد شده از بخش استعلام کد صحت، نسبت به صحت و سقم ارزشنامه اطمینان حاصل کند. از هرگونه مکاتبات اداری برای استعلام مدارک تحصیلی خارج از کشور جدا خودداری شود. ضمناً برای آگاهی از نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی و نیز اخذ QR Code توسط متقاضیان کلیپ آموزشی به نشانی portal.saorg.ir/Grad-video-Help پیش بینی شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجتبی صدیقی دانشگاه های سراسری وزارت علوم مجتبی صدیقی استعلام مدارک تحصیلی خارج از کشور مدارک تحصیلی خارج از کشور استعلام مدرک تحصیلی دانش آموختگان مدارک تحصیلی خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟

محسن زارعی؛ درباره افت تحصیلی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی اظهار کرد: این موضوع  نباید به صورت مقطعی بررسی شود، پس از اعلام میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خرداد ۱۴۰۲ برداشت جامعه این بود که این میانگین بیانگر اُفت تحصیلی است.

وی افزود: آموزش و پرورش تصمیم دارد مبتنی بر شفافیت نمای واقعی آموزش و پرورش را به نمایش بگذارد تا برای جبران کاستی‌ها برنامه‌ریزی شود.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش وپرورش گفت: نمرات امتحانات نهایی را شفاف اعلام کردیم تا برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد و معلمان برای ارتقای کیفیت آموزشی تلاش کنند. در موضوع افت تحصیلی دانش‌آموزان باید عوامل سهیم را در نظر بگیریم که بخشی به انگیزه دانش‌آموزان و بخشی هم به دوره‌های آموزشی گذشته مربوط می‌شود چراکه این موضوع در یک دوره اتفاق نیفتاده است.

زارعی درباره تاثیر دشواری سؤالات امتحانات نهایی بر افت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: در تحلیل آزمون‌ها، شاهد دشواری سؤالات نبودیم. در طراحی سؤالات مبنا توجه به ارزشیابی از یادگیری است به گونه‌ای که دانش‌آموزان از حفظیات و محفوظات دور باشند بنابراین جمع‌بندی این نیست که سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده، اما قبول دارم که سؤالات مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور