Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در پاسخ به این سوال که این طرح به نوعی همان خروج از برجام است، گفت: کلمه‌ای به نام برجام در هیچ جای طرح نیامده اما زمانی که غنی سازی انجام شود، بازرسی سازمان بین المللی انرژی اتمی به صفر برسد همان معنای خروج از برجام را دارد.

«مصطفی طاهری» نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با طرح "اقدام راهبری برای لغو تحریم ها" گفت: دو فوریت طرح در روز یک‌شنبه تصویب و به کمیسیون ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح بحث های متفاوتی وجود دارد و افزایش درصد غنی سازی، خروج از پروتکل الحاقی و به صفر رساندن بازرسی سازمان بین المللی انرژی اتمی از جمله آنهاست. 

او در پاسخ به این سوال که این طرح به نوعی همان خروج از برجام است، گفت: کلمه‌ای به نام برجام در هیچ جای طرح نیامده اما زمانی که غنی سازی انجام شود، بازرسی سازمان بین المللی انرژی اتمی به صفر برسد همان معنای خروج از برجام را دارد. 

طاهری در پاسخ به این سوال که گمان می کنید، نظر شورای عالی امنیت ملی در رابطه با این طرح چه باشد، مطرح کرد: نمی دانم باید از خودشان پرسید؛ ما به وظیفه خودمان عمل می کنیم. سیگنال ضعف که از سوی جمهوری اسلامی به دیگر کشورها داده می شود، آنها را گستاخ تر می کند. 

طاهری در پایان گفت: جوهره آمریکا استکبار است و بین بایدن و ترامپ فرقی قائل نیستم. در زمان دموکرات ها بیشترین تحریم ها و ترورها را داشتیم؛ اگر آمریکا به برجام برگردد مسیر باز است. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مصطفی طاهری خروج از برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد

دکتر علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: آزمون دکتری در چهارم اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

وی افزود: از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که این افراد می توانستند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، ۶۸ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۴۰۹ نفر زن بودند، گفت: در نهایت بیش از ۸۹ هزار نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند اما این آمار شامل مجازین دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد و پس از آن داوطلبان معرفی شده می توانند برای مرحله دوم اقدام کنند.

کد خبر 6095976 زهره بال

دیگر خبرها

  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تظاهرات دانشگاهی، مهم‌ترین عنصر تحلیل قدرت آمریکا
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها