Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با اعلام اینکه مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مواضع دبیرخانه شورا صرفاً از سوی سخنگوی این نهاد اعلام می‌شود، تأکید کرد که مطالبی که امروز به عنوان مصوبات شورا و تصمیمات دبیرخانه آن در برخی رسانه‌ها منتشر شد غیر دقیق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصوبات شورای عالی امنیت ملی و تصمیمات دبیرخانه آن در حکم اطلاعات محرمانه بوده و اعلام آن خارج از چارچوب ذکر شده مجاز نمی‌باشد.

خسروی در ادامه گفت: مجلس شورای اسلامی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ارائه نموده و دبیرخانه ملاحظات مد نظر را در این خصوص به مجلس اعلام کرده است.

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پایان اظهار داشت: طرح نهایی که امروز به تصویب مجلس رسید بر اساس روال جاری در نهاد قانون‎گذاری کشور تدوین گردیده و حاصل نظر و اجماع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1082465 برچسب‌ها شورای عالی امنیت ملی کیوان خسروی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شورای عالی امنیت ملی کیوان خسروی شورای عالی امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه