Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست پیگیری و تسریع در گازکشی منازل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: کمیته‌امداد استان لیست مددجویان تحت پوشش که منازل آن‌ها نیازمند گازکشی است را در اختیار شرکت گاز و اتحادیه گازرسانی و سازمان صمت قرار دهد تا عملیات گازکشی با کمترین هزینه برای این خانوار‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تسریع در روند گاز کشی به منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد همکاری تمامی ارگان‌های مربوطه را می‌طلبد و باید در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید

واگذاری بیش از ۱۰۰ انشعاب گاز رایگان به مددجویان چهارمحال و بختیاری

نظری در خصوص تامین اعتبار جهت انجام عملیات گازکشی به منازل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان، اضافه کرد: اداره‌کل مربوطه از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و فرمانداران شهرستان‌ها در جلسات مرتبط این مسئله را پیگیری کند.

او با بیان اینکه شرکت گاز پس از اتمام فرآیند گازکشی و تایید مهندسان نظام مهندسی بحث معافیت مددجویان از حق انشعاب را در اولویت پیگیری قرار دهد، ادامه داد: کمیته امداد چهارمحال و بختیاری لیست مددجویان تحت پوشش که منازل آن‌ها نیازمند گازکشی است را در اختیار شرکت گاز و اتحادیه گازرسانی و سازمان صمت قرار دهد تا عملیات گازکشی بانازلترین قیمت برای این خانوار‌ها انجام شود.

نظری با بیان اینکه گازکشی منازل مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در هر شهرستان و هر منطقه باید به‌صورت مجزا به مجریان این امر محول شود، گفت: کارشناسان نظام مهندسی موظف به بازدید، استعلام و رفع نواقص گازکشی منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ظرف حداکثر ۷۲ ساعت هستند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد منازل مسکونی عملیات گازرسانی منازل مسکونی مددجویان چهارمحال و بختیاری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد