Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@12:56:25 GMT

ترورهای مکرر، حاصل التماس به آمریکا است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۸۲۰۸

ساعت 24 - عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه ترورهای مکرر، حاصل سیاست ملتمسانه برای بازگشت آمریکا به برجام است، گفت: وقتی به‌جای خنثی‌سازی تحریم‌ها به‌دنبال رفع تحریم هستند نتیجه اش شهادت شهید فخری زاده می شود.

احمد علی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری فارس درباره ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران، اظهار کرد: اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه  ترور یکی از بهترین مدیران متعهد و متخصص صنعت هسته ای و نظامی کشور توسط دشمنان داخلی و خارجی را بشدت محکوم نموده و به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، نایب برحقشان مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم ادامه داد: شهید فخری زاده تنها دانشمندی بود که نتانیاهو، شقی ترین اشقیا از وی به عنوان یکی از دانشمندان تاثیرگذار هسته‌ای ایران نام برده بود و به اذعان رسانه‌های خود اسرائیل نقشه ترور این شهید والامقام از 15 سال قبل در دستورکار اسرائیل تروریست بوده که موفق نشدند و همه این مستندات  قوی و غیر قابل کتمان، مبنی بر نقش اصلی دست داشتن این رژیم با همکاری شیطان بزرگ آمریکا در این اقدام تلخ دارد و اثبات می کند که نتانیاهو و ترامپ با اذعان خودشان تروریست می باشند.وی با تاکید بر اینکه سرسپردگان داخلی پدرکشتگی دشمنان را به روی خود نمی آوردند، مطرح کرد: شهادت شهیدان علی‌محمدی، شهریاری، احمدی روشن، رضایی نژاد و قشقایی نتیجه مذاکرات ذلیلانه با دشمن است وقتی امثال این شهدا را از ما گرفتند و انتقام نگرفتیم دشمن گستاخ و پررو می‌شود و در سالروز ترور شهید شهریاری، دست به ترور پدر برنامه هسته‌ای جمهوری‌اسلامی می زند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه برخی  کشته و مرده مذاکره و ارتباط با دشمن هستند، متذکر شد:کسانی که به انتخابات آمریکا دلخوش بودند و فضای گل و بلبل را برای کشور با رئیس جمهور شدن بایدن ترسیم کرده بودند با شهادت شهید فخری زاده خیلی زود دست های چدنی  آنها برملا شد اما کو گوش شنوا؟ اراده ای برای شنیدن نیست زیرا اینان ذلیل و بنده دشمن هستند.دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با بیان اینکه باید با جریان نفوذ مقابله کرد، خاطر نشان کرد: به فرموده امام راحل «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود» هرچند ترور این مدیر هسته ای توانا و شایسته بسیار تلخ و ضربه سنگینی به کشورمان بود، اما دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد و اسرائیل غاصب و ابلیس بزرگ بداند که بحول و قوه الهی موشک های ما خواب را از چشمان دشمن خواهد گرفت و انتقام بسیار سختی در انتظار آنها خواهد بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد شهید فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، آمریکا و کره جنوبی مانورهای فضایی مشترک برگزار کردند.

رسانه های کره جنوبی روز چهارشنبه به نقل از نیروی هوایی این کشور اعلام کردند که کره جنوبی و آمریکا مانورهای فضایی مشترکی را اجرا کردند. هدف از انجام این مانورها آمادگی برای حملات احتمالی کره شمالی به سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) و دیگر تهدیدات فضایی اعلام شد.

خبرگزاری یونهاپ هم به نقل از منابع خود گزارش داد که اسکادران عملیات فضایی نیروی هوایی کره جنوبی و نیروی فضایی آمریکا کره، در طول این مانورها سناریوهایی را برای مقابله در برابر تداخل ارتباطی ماهواره ای و افزایش دقت سیستم موقعیت یاب جهانی در برابر تهدیدات کره شمالی شبیه سازی کرده اند.

دیروز هم خبرگزاری دولتی کره شمالی(KCNA) نوشت که ارتش پیونگ‌یانگ برای نخستین بار، با هدف شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای زیر نظر «کیم جونگ اون» رهبر این کشور، رزمایش ترکیبی برگزار کرد.

خبرگزاری کره شمالی نوشت: نیروهای کره شمالی در این رزمایش‌ها آرایش ضدحمله هسته‌ای را تمرین و کلاهک‌های هسته‌ای مشقی را شلیک کردند تا در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای آمادگی داشته باشند.

کد خبر 6088000

دیگر خبرها

  • سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • روسیه پیش‌نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران