Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بسکتبال گفت: وابستگی به چند بازیکن برای هیچ‌ تیمی خوب نیست، باید شکل و سبک بازی‌مان را تغییر دهیم.

به گزارش برنا؛ سیامک ویسی، کارشناس بسکتبال درباره عملکرد فنی تیم‌ملی ایران در پنجره دوم کاپ آسیا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: به نظرم نکاتی که در بازی‌های تیم‌ملی کاملا مشهود بود این است که متاسفانه بازیکن‌هایی که رهبری تیم را در داخل زمین به عهده داشتند نتوانستند به خوبی این کار را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله قطعا در کسب نتیجه موثر بود. اما در کنار این نباید تعطیلات یک‌ساله‌ای که تیم‌ملی پشت سر گذاشت را هم نادیده گرفت.

او اضافه کرد: کرونا خیلی آسیب زد این آسیب را نه تنها در تیم‌ملی بلکه دو بازی‌های لیگ هم شاهد هستیم. نبود ستاره‌ای مانند حامد حدادی هم قطعا تاثیرات خودش را داشت. حامد یک بازیکن حرفه‌ای و کاملا بازی‌ساز است بنابراین نبود چنین بازیکنی در کسب نتیجه اثر خواهد داشت که متاسفانه شاهد باخت تیم مقابل سوریه هم بودیم‌.

ویسی در خصوص احتمال خداحافظی ستاره‌ها از تیم‌ملی پس از المپیک نیز گفت: این بازی‌ها و غیبت ستاره‌ها نشان داد که باید برای آینده فکری اساسی کرد شاید واقعا پس از المپیک برخی ستاره‌ها بخواهند دیگر کنار تیم‌ملی نباشند بنابراین دچار مشکل خواهیم شد. در این رابطه همیشه حرف از سرمایه‌گذاری می‌شود اما به نظرم پس از این جدا از بحث سرمایه‌گذاری باید سبک بازی‌مان را کمی تغییر دهیم. وابستگی به چند بازیکن خوب نیست چون فرقی ندارد چون ممکن است در غیبت هر یک از آن‌ها باز هم دچار مشکل شویم‌ پس بهتر است شکل و سبک بازی‌مان را تغییر دهیم.

او در پایان افزود: حضور در المپیک برای بسکتبال ایران قابل افتخار است چراکه در المپیک جای برخی تیم‌های مطرح خالی است و این نشان از توانایی بسکتبال ایران دارد. اما نتیجه گرفتن در المپیک کاملا متفاوت است. هدف داشتن خوب است و همه امیدواریم در المپیک هم شاهد درخشش بسکتبال ایران باشیم ولی باید واقعیت‌ها را هم پذیرفت. المپیک میدان بسیار بزرگی است. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال سیامک ویسی سبک بازی مان تغییر دهیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد

خیال ستاره PSG از کامبک مقابل دورتموند راحت است. 

کیلیان ام باپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به جبران باخت ۱-۰ در بازی رفت مقابل بروسیا دورتموند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوش بینی کرده است.

طرفداری | به گزارش لو پاریزین، شاگردان لوئیز انریکه در دیدار رفت عملکردی ضعیف ارائه دادند، در خلق موقعیت با مشکل مواجه بودند و به نظر می رسید در مقابل جو سنگین ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند و دیوار زرد مشهور آن، خود را باختند. ام باپه آن شب، تجسمی از مشکلات تیمش بود؛ او در طول بازی کم رنگ ظاهر شد و به خوبی توسط مدافعان پرانگیزه حریف مهار گردید، اما این بازیکن فرانسوی با قاطعیت و اعتماد به نفس در مورد صعود تیمش صحبت می‌کند:

نفرات تیم خیلی خونسرد هستند. ما با اعتماد به نفس هستیم و اطمینان داریم که می‌توانیم باخت را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم اوضاع به خوبی پیش خواهد رفت و ما از همین حالا برای آن نبرد آماده می‌شویم. یک جنبه ما انسان است و جنبه دیگر، بازیکن؛ انسان باید خودش را آماده کند و این به بازیکن کمک می‌کند تا برای شرکت در چنین رویدادی آماده شود. من با روحیه‌ای خوب سراغ این بازی خواهم رفت و آماده دفاع از پیراهن تیمم و رساندن آن به فینال هستم.

در حالی که انتقال ام باپه به رئال مادرید در پایان فصل، رازی آشکار در دنیای فوتبال به شمار می رود، این فصل آخرین فرصت او برای کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا همراه با باشگاه شهر خود به حساب می‌آید.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!