Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@09:25:42 GMT

حیفا را بکوبید!

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۸۴۵۴

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد، آنچه در این تجمع به چشم خورد، تفاوتی با شعارهای همین طیف در تجمعات برگزار شده پس از ترور محسن فخری‌زاده در مشهد و قم و شیراز و حتی تهران نداشت ولی همزمانی آن با بررسی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس، عملا برنامه اصولگرایان را برای مردمی جلوه دادن طرح خود به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کنندگان در این همایش بنرها و پلاکاردهایی در دست داشتند که براساس آن خواستار برخورد قاطع و البته نظامی جمهوری اسلامی با رژیم صهیونیستی به دلیل ترور محسن فخری‌زاده شدند هر چند که دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران صراحتا از نقش این کشور در ترور فخری‌زاده سخن به میان آورد.

«حیفا را بکوبید»، دیگر دست‌نوشته‌ای بود که دانشجویان ارزشی همراه خود به مقابل مجلس برده بودند و بدون هرگونه مزاحمتی آن را در دست گرفتند.

دانشجویان حاضر در این تجمع پلاکاردهایی در دست داشتند که در آن ادعای کذب کریمی‌قدوسی مبنی بر تقدیم اطلاعات محسن فخری‌زاده به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تکرار شده و برمبنای آن خواستار توقف بازرسی آنان و جلوگیری از اجرای پروتکل الحاقی در ایران شدند.

جالب آنکه قرار بود تجمعی مشابه با عنوان «مذاکره ممنوع» نیز در قم برگزار شود که با ممانعت پلیس مواجه شده و این مهم لغو شده است.

همه این موارد در کنار هم خبر از رشد جریانی در ایران دارد که به بهانه ترور دانشمند موشکی ایران خواستار جلوگیری از احیای دوباره توافق هسته‌ای موسوم به برجام است، چنانکه مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همین زمینه گفته که «جریان مرموزی سعی دارد ترور شهید فخری‌زاده را نتیجه مذاکرات هسته‌ای و برجام معرفی کند.»

او همچنین متذکر شد: «ایجاد فضای روانی و عاطفی در کشور و وادار کردن مسوولان نظام و نیروهای مسلح به واکنش عجولانه و در نتیجه هموارسازی بستر تنش و برخورد و وادار کردن امریکا در باقی‌مانده دوران ریاست‌جمهوری ترامپ به رویارویی نظامی و همچنین سفر اخیر وزیر خارجه جنگ‌طلب امریکا به رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی منطقه و متعاقب آن انجام عملیات جنایتکارانه ترور شهید فخری‌زاده در این راستا قابل‌تامل است.»

کد خبر 569546

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق (فیلم)

سردار حاجی زاده در گفت‌وگویی به بیان ناگفته‌های درباره عملیات وعده صادق می ‌پردازد.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرمانده هوافضای سپاه: تلاشمان در حوزه موشکی چند برابر شده/ دشمن دنبال نسخه لیبی برای ایران است سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

دیگر خبرها

  • داستان خواننده عاشقی که سال ها صدایش به اسم فریدون فروغی پخش می شد (فیلم)
  • ادعای اسرائیل درباره ترور نیروی وابسته به سپاه؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)
  • ۱۳ میلیون دلار برای القای تاریخچه ترور و کشتار به ایران و مذهب شیعه | جعل تاریخ در سریال حشاشین
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • ناگفته های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق (فیلم)
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم