Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@22:31:43 GMT

بشار رسن از پرسپولیس جدا می‌شود!

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۸۵۱۵

بشار رسن از پرسپولیس جدا می‌شود!

بشار رسن که در پایان مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با چالش بزرگی برای جدایی از پرسپولیس مواجه شده بود و در ادامه به شکلی عجیب به همکاری‌اش با این تیم ادامه داد، اکنون تنها ۱۸ روز به پایان همکارش‌اش با این باقی مانده است.

ماجرا از جایی شروع شد که بشار رسن توانست با درخشش در ترکیب سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری نقشی پررنگ در صعود شاگردان یحیی گل‌محمدی به فینال ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه شایعات زیادی درباره توافق او با باشگاهی قطری شکل گرفت که بازگشتش به تهران را با گمانه‌زنی زیادی مواجه کرد. در نهایت، اما این هافبک عراقی با حضور در باشگاه پرسپولیس توافق خود را برای ادامه همکاری اعلام کرد. این همکاری از سوی مدیرعامل وقت نیز تایید شد و مهدی رسول‌پناه از این اقدام خود به عنوان یک موفقیت بزرگ یاد کرد.

با این حال در همان مقطع هم شایعات زیادی در خصوص چگونگی همکاری و توافق طرفین شکل گرفت. با توجه به اینکه باشگاه قطری به دنبال پرداخت مبلغ قابل توجهی برای صدور رضایتنامه این بازیکن بود، در نهایت، اما رسول پناه و بشار رسن خبر از ادامه همکاری دادند تا هواداران را به آینده تیم خوش‌بین کنند. هر چند در همان مقطع شایعاتی نزدیک به واقعیت از توافق طرفین برای صدور رضایتنامه در پایان نیم فصل و شاید بدبینانه‌تر بعد از فینال لیگ قهرمانان شکل گرفت.

اکنون، اما برخی منابع از اتفاقی عجیب حول این موضوع خبر می‌دهند؛ باشگاه پرسپولیس با مدیریت جعفر سمیعی طی روز‌های اخیر اقدام به بررسی قرارداد‌ها و تمدید با بازیکنان طبق نظر کادرفنی داشته است. از جمله اقدام قابل توجه مدیران جدید باشگاه می‌توان به تمدید قرارداد مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و محمدحسین کنعانی‌زادگان طی روز‌های اخیر اشاره کرد. مسیری که گفته می‌شود همچنان ادامه خواهد یافت تا باشگاه نسبت به حفظ سرمایه‌های انسانی خود اقدامی حرفه‌ای را دنبال کند.

در این رابطه، اما اتفاق عجیب بعد از بررسی قرارداد بشار رسن شکل گرفته است. گفته می‌شود بعد از اینکه موضوع تمدید قرارداد و بررسی آن توسط جعفر سمیعی و تیم مدیریتی‌اش در دستور کار قرار گرفت آن‌ها متوجه یک فاجعه بزرگ در این راه شده‌اند. در توافقی که با بشار رسن صورت گرفته، این بازیکن قادر خواهد بود بلافاصله بعد از فینال آسیا - ۲۰۲۰ این تیم را ترک کند!

نکته عجیب اینکه تعهد و سند مربوط به این توافق نیز در اختیار بشار رسن قرار گرفته و اکنون شوک بزرگی به باشگاه وارد کرده است. با این حال طی ساعات اخیر اقداماتی در راه بازنگری در خصوص این قضیه و مذاکره با این هافبک عراقی برای عبور از توافق قبلی در حال پیگیری است.

فینال لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۹ آذرماه در دوحه برگزار خواهد شد و با این تفاسیر از ادامه همکاری بشار رسن با پرسپولیس تنها ۱۷ روز دیگر باقی مانده است.

نکته عجیب‌تر اینجاست که این دومین مرحله از اختلال در قرارداد با بشار رسن است. پیش از این در دوره مدیریت ایرج عرب هم این باشگاه مدعی تمدید قرارداد با هافبک عراقی خود شده بود که در ادامه علیرغم تصویری که از لحظه تمدید قرارداد طرفین با حضور سیدجلال حسینی نیز منتشر شده بود، بشار منکر قضیه شد و مشخص شد که این توافق کاملا صوری و برای فرار از هجمه‌ها بوده است. از سوی دیگر اکنون رسول‌پناه نیز در اقدامی تقریبا مشابه با اعلام توافق با بشار برای ادامه همکاری، اکنون، اما مشخص شده که این توافق شاید عجیب و تاریخی تنها برای حضور در فینال بوده و هافبک عراقی سرخ‌ها به زودی قادر خواهد بود از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا شود.

 

 

 

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس تمدید قرارداد ادامه همکاری هافبک عراقی شکل گرفت بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «جان کربی» هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز سه شنبه در مصاحبه ای ادعا کرد: به زودی شاهد ورود محموله های آرد به غزه از طریق یک گذرگاه جدید خواهیم بود.

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در ادامه مدعی شد: ما به سختی کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که توافق تبادل اسیران در غزه حاصل می شود! این توافق موضوع اصلی دیدارهای «بلینکن» (وزیر خارجه آمریکا) در سفر اخیرش به خاورمیانه (غرب آسیا) است.

«جان کربی» در ادامه گفت: چین می‌خواهد از نفوذ و تماس‌ های خود با تهران برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه استفاده کند و ما از این تلاش‌ ها استقبال می‌ کنیم. ما از جزئیات تماس‌ هایی که چین انجام می‌ دهد و اینکه آیا این تماس‌ ها منجر به موافقت حماس با توافق (تبادل زندانیان) می‌ شود، اطلاعی نداریم.

وی ادامه داد: ما نمی‌ خواهیم شاهد تهاجم بزرگ (از سوی اشغالگران قدس) به رفح باشیم که جان بیش از یک میلیون نفر را به خطر می اندازد. توافق زندانیان منجر به توقف جنگ به مدت ۶ هفته در همه جا خواهد شد.

این مقام کاخ سفید بدون اشاره به فراگیری خشم دانشجویان کشورش از تداوم جنایت های اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم فلسطین، در واکنش به تسخیر ساختمان دانشگاه کلمبیا در نیویورک توسط دانشجویان، ادعا کرد که رئیس جمهور آمریکا معتقد است اقدام دانشجویان دانشگاه کلمبیا برای تسخیر ساختمان قطعا رویکرد غلطی است و با تظاهرات مسالمت آمیز ناسازگار است!

این در حالیست که پس از خودداری دانشجویان معترض حامی فلسطین از جمع‌آوری چادرهای برپاشده در محوطه دانشگاه کلمبیا، مقامات این دانشگاه شروع به تعلیق دانشجویان کردند.

این اقدام دانشگاه کلمبیا در حال آغاز شده است که تشکل دانشجویی «آیوی لیگ / ۸ دانشگاه پرآوازه خصوصی آمریکا) در بیانیه‌ای از به بن‌بست رسیدن مذاکرات پایان تحصن خبر داده بود.

کد خبر 6093484

دیگر خبرها

  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • حماس پیشنهاد مصر را پذیرفت؛ بهترین است | توافق قریب‌الوقوع است؟
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو