Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران با اشاره به سیزدهم آذر روز معلولان، گفت:در این دوره به این مسئله توجه بسیاری شد که تا جای ممکن معابر شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی برای استفاده معلولان و آنهایی که به هر دلیلی امکان حرکت به صورت عادی را ندارند، مناسب‌سازی شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ پیروز حناچی در حاشیه بازدید از نمایشگاه « تهران از منظر هنرمندان» درباره این نمایشگاه گفت‌: هنر یکی از بهترین ابزارهایی است که می‌توان درباره مسائل مختلف از آن بهره برد و همکاران من مسائل شهری را با هنرمندان مطرح کردند و آنها با نگاه متفاوت خودشان مسائل شهری را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی ارائه‌ها که در این نمایشگاه وجود داشت گزنده بود، به هر حال هنرمندان نسبت به خیلی از موضوعات و مسائل شهر مانند سایر مردم حساس هستند مسائلی مانند کودکان کار، زباله گرد و امنیت زنان که در این نمایشگاه مطرح شده بود. هنر می‌تواند جریان اجتماعی ایجاد کند و حس مشترک به وجود بیاورد امیدوارم همکاران من این آثار را در جلد های مختلف منتشر کنند.

شهردار شهردار تهران درباره انتخاب او به عنوان نایب رئیس سازمان مترو پلیس گفت: این سازمان به هر صورت یکی از سازمان‌های جهانی در موضوع کلانشهرهاست و از آنجا که بیشتر مشکلات کلانشهرها شبیه هم است، امیدوارم بتوانیم کارهای مثبتی در این راه انجام دهیم.همفکری و مشارکت اجتماعی در این زمینه در سازمان‌هایی مانند متروپلیس منجر به ارتقای زندگی شهری در کلانشهرها می‌شوند.

شهردار تهران درباره مناسب سازی معابر شهری برای معلولان با توجه به این که  سیزدهم آذر روز معلولان است نیز گفت: در دوره مدیریت جدید شهری به این مسئله توجه بسیاری شد که تا جای ممکن معابر شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی برای استفاده معلولان و آنهایی که به هر دلیلی امکان حرکت به صورت عادی را ندارند، مناسب‌سازی شود هر چند در این زمینه هنوز کار بسیاری باید انجام شود.

کوچک شدن سبد معیشتی معلولان با هزینه‌های سنگین سلامت در دوران کروناواکنش بهزیستی به قطع سهمیه بنزین معلولان از سوی ستاد سوختلزوم ورود بنیاد مستضعفان به حوزه اجاره مکان‌های مراکز توانبخشی و نگهداری معلولان و سالمندان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی شهرداری تهران سازمان بهزیستی شهرداری تهران شهردار تهران مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلابی شدن معابر شهری کاشان

معابر شهری کاشان با بارش باران دچار آبگرفتگی شده و سیلاب در برخی نقاط جاری شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074078 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم