Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، رئال مادرید در پنجمین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان انتظار در دیداری بد و با نتیجه ای دور از انتظار، 2 بر صفر مقابل شاختار دونتسک اوکراین شکست خورد تا کار این تیم برای صعود از این گروه، سخت شود.

 

 

 

اما جالب است بدانید که این شکست دور از انتظار، نه تنها باعث ناراحتی طرفداران رئال مادرید شد، بلکه هواداران سلتیک و گلاسکو در اسکاتلند را بابت این شکست اندوهگین کرد و کار این تیم ها در ادامه رقابت های لیگ اروپا سخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داستان از این قرار است که از 36 سهمیه تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا، 26 تیم به صورت مستقیم راهی مرحله گروهی می شوند. این 26 تیم، شامل قهرمانان ده کشور برتر رتبه بندی شده بر اساس ضریب، نایب قهرمانان شش کشور برتر رتبه بندی شده و تیم های سوم و چهارم از چهار لیگ برتر اروپا هستند.

 

همچنین قهرمان لیگ اروپا نیز به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان می شود. حال اگر قهرمان لیگ اروپا خودش موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شده باشد، آن تک سهمیه به تیم های سایر کشورها با ضریب پایین تر می رسد.

 

پیروزی شاختار در برابر رئال مادرید 0.400 امتیاز ضریب داشت و با توجه به اینکه اوکراین 0.0325 از اسکاتلند عقب بود، آنها در حال حاضر در رده یازدهم کشورهای مدعی کسب سهمیه هستند.

 

اکنون فشار بر روی گلاسکو رنجرز یا سلتیک است تا در لیگ اروپا نتیجه بهتری کسب کند. در حالی که سلتیک برای بازی با میلان در سن سیرو راهی این کشور می شود و تیم استیون جرارد نیز در مقابل استاندارد لیژ قرار خواهد گرفت.

 

سلتیک در حال حاضر در قعر جدول گروهش قرار دارد اما معیار ضریب پیروزی بر میلان به آنها انگیزه می دهد تا به دنبال کسب هر سه امتیاز در ایتالیا باشند که در صورت تحقیق این امر، 0.500 امتیاز به سهمیه اسکاتلند اضافه می شود.

 

اما شاگردان جرارد در رنجرز وضعیت بهتری دارند. آنها با 8 امتیاز صدرنشین هستند و اولویت آنها صعود به دور بعدی است و با یک تساوی در دیدار پنج شنبه شب نیز صعودش را قطعی می کند.

 

با این حال شاختار در رده دوم گروه قرار دارد و می تواند به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد و حتی در صورت حضور در رده سوم نیز چند امتیاز برای کشورش کسب می کند. به هر حال باید منتظر ماند و دید سهمیه آخر لیگ قهرمانان اروپا به کشور اسکاتلند می رسد یا اوکراین.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید سلتیک گلاسکو رنجرز شاختار لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | سی‌وششمین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا، رقابت ادامه‌دار آرسنال و منچسترسیتی و تقابل رم-یوونتوس برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تیترهای کیوسک امروز (یک‌شنبه 5 مه 2024) بودند.

لیگ قهرمانان این‌جاست
المپیکو؛ رم خواهان رسیدن به سهمیه، یووه می‌تواند قطعی‌اش کند
آنچلوتی جادوگر، یک قهرمانی دیگر پیروزی مقابل رم، لیگ قهرمانان را تضمین می‌کند
مکس، هشدار به یووه و جانشینش قهرمان، قهرمان! لالیگایی برای قاب گرفتن قهرمانان
ژیرونای فوق‌العاده رئال مادرید قهرمان لالیگای 24-2023
بارسلونا غرق شد؛ ژیرونا در لیگ قهرمانان اروپا
زنان بارسلونا قهرمان شدند توپچی‌ها تا آخرین نفس ادامه می‌دهند، چون هالند 4 گل زد
خبری که اولدترافورد را شوکه می‌کند؛ بایرن، تن هاخ را می‌خواهد
سر جیم هنوز در عموم از سرمربی قرمزها حمایت نکرده اما آلمانی‌ها دوستش دارند

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ تصنیف اصالت در سمفونی شاهانه
  • فینال تمام آلمانی در چمپیونزلیگ رؤیایی خواهد بود
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا