Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آتش نشانان با دستور موسوی شاعری شهردار این کلانشهر به صورت شبانه روزی با بسیج امکانات و نیروها، در مناطق آبگرفته در حال امداد رسانی هستند.

او افزود: عمده حوادث این روزها، آبگرفتگی خیابان‌ها و ماشین‌های گرفتار در آب بوده که سازمان آتش نشانی با همه تجهیزات، ماشین‌های سنگین امدادی، موتور پمپ‌ها، کفکش‌ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خدمت رسانی به شهروندان ادامه می‌دهند.

قنبری اظهار داشت: آتش نشانان ضمن ایمن سازی مسیر‌های تردد و نصب علائم هشدار ترافیکی در مسیر‌ها و کانال‌ها در مناطق عین ۲ و سه راه خرمشهر، کمپلو، کیان آباد، جاده ساحلی، شهرک دانشگاه، گلستان، باهنر، سپیدار و کوی صادقیه به خودرو‌های گرفتار در آب و شهروندان امداد رسانی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: شهروندان از زمان آغاز بارندگی مجموعا ۳ هزار و ۴۲۹ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی داشته اند و از این تعداد ۲۹۲ مورد منجر به عملیات امدادی شده است که عمده حوادث شامل ۸۱ مورد اطفای حریق کنتور برق، ۷۳ مورد نجات از آسانسور، ۱۰۴ مورد خروج ماشین‌های گرفتار در آب و ۳۴ مورد سایر عملیات‌های اطفای حریق و امدادی بود.

به گفته قنبری، همه آتش نشانان تا زمان عبور کامل این سامانه بارشی در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات امدادرسانی در آبگرفتگی فاضلاب خوزستان سازمان آتش نشانی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه