Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است پس از پرداخت مطالبات میلیچ طی 48 ساعت آینده جلسه جدیدی برگزار شود و شروطی که قرار است این بازیکن در صورت لزوم مطرح کند از سوی خودش و مدیربرنامه‌اش به باشگاه اعلام شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مدیران باشگاه استقلال تهران در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان به دنبال افزایش مدت همکاری با یکی از بازیکنان باکیفیت این تیم هستند و از این رو مذاکراتی را با  میلیچ کروات انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو قرار است باشگاه برای نشان دادن حسن نیت جهت ادامه همکاری با این مدافع که چند ماه پیش به دلیل عدم دریافت مطالباتش در آستانه جدایی هم قرار گرفته بود، بخشی از قراردادش را طی 48 ساعت آینده پرداخت کند.

مذاکرات اولیه بین میلیچ و باشگاه برای تمدید قرارداد صورت گرفته است و صحبت‌هایی هم مطرح شده است اما هنوز مذاکره نهایی انجام نشده و پرداخت بخشی از مطالبات او می‌تواند یک اتفاق مثبت برای ورود طرفین به فاز جدید مذاکرات باشد.

قرار شده پس از پرداخت مطالبات میلیچ طی 48 ساعت آینده جلسه جدیدی برگزار شود و شروطی که قرار است این بازیکن در صورت لزوم مطرح کند از سوی خودش و مدیربرنامه‌اش به باشگاه اعلام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میلیچ تیم فوتبال استقلال هواداران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم