Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر» نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور طی تذکری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در ابلاغ سیاست‌های کلی ۲۶ بند را مورد تأکید و تذکر قرار داده‌اند.

وی عدالت‌محوری در جذب و تداوم خدمت، رعایت در نظام پرداخت، حفظ کرامت و عزت، ایجاد تعادل بین کار و زندگی افراد و سطح خدمات‌رسانی برتر را از جمله سیاست‌های کلی ابلاغ شده از سوی رهبری خواند و گفت: این سیاست‌ها به قدری شفاف و واضح است که اگر همین‌ها را به دستگاه‌های اجرایی دهیم همه مسائل حل خواهد شد اما چنانچه آنها را تغییر دهیم همین بلایی که اکنون سر کشور آمده است ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ارومیه در مجلس در ادامه خاطرنشان کرد:‌کسی که حقوق ۵ میلیونی دریافت می‌کند وقتی به مسؤولیت بالاتری در همان نهاد می‌رسد سه برابر آن دریافت می‌کند اشکال کار کجاست؟ ‌ متأسفانه ما از مبنای کلی سیاست‌های رهبری به دور شده‌ایم.

ذاکر همچنین یادآور شد: اگر امروز حقوق‌های نجومی وجود دارد به خاطر این است که از اصول سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری دور شده‌ایم و نتیجه آن گلایه‌مندی مردم از حقوق‌شان شده است.

وی تناسب‌سازی حقوق‌بگیران در میان شاغلان و بازنشستگان را از جمله مواردی خواند که باید در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: حقوق های نجومی سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وظیفه حجاج در بیان رهبر انقلاب

رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • فیلم/ وظیفه حجاج در بیان رهبر انقلاب
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری